Skærme
Fijala 3554
Sony (Silicon Graphics) 20" GDM-20D11 fra ~
Fra : Bjarke Bundgaard

Dato : 12-06-02 22:18

Hej...

Jeg har netop erhvervet mig et par af subjekt. Jeg har læst lidt på lektien
og fundet ud af, at hvis jeg anskaffer mig et grafikkort ved navn 'Mirage
Illusionist' vil jeg kunne udnytte skræmenes fulde kapacitet - hvilket i
praksis vil sige at jeg også kan se VGA ved lav opløsning (DOS, CMOS osv..)
Problemet er bare at de eneste forhandlere af dette kort er amerikanske,
hvilket unægtelig giver mig sved på panden når jeg tænker på emsige toldere
i sommervarmen. Det ville være lettere hvis der var en forhandler i DK, SE
eller D . Er der nogen her der måske kender til nogle der kunne tænkes
forhandle disse lidt specielle kort? De må mere end gerne være brugte!

Well.... I know it's a loooong shot. Men hvad fand'en .... man kan jo ligeså
godt prøve. ;)

For entusiaster kan jeg da lige give et link til orientering

http://www.mirage-mmc.com/ftp/manuals/20d11.pdf

Mvh Bjarke

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 13-06-02 16:22

Bjarke Bundgaard wrote:
> [...]
> eller D . Er der nogen her der måske kender til nogle der kunne tænkes
> forhandle disse lidt specielle kort? De må mere end gerne være brugte!

Det ville ikke bekymre mig at købe noget uden for europa, jeg har lige
fået kabler til min XBOX fra Taiwan og har før købt CPU, ram, cykeldele,
plakater o.a. i US.

Men hvis du insisterer så

http://www.thruput.co.uk/

Og ellers var det måske en ide at tage et kig på eBay.

Mvh

Bruno