Har fundet missemor :-(((
Fra : Gitta Og Ole Christe~

Dato : 12-06-02 21:46

Hej
ja så har jeg fundet missemor, en af mine hvalpekøbere ringede og fortalte
at hun mente den lå ca 4 km fra os på vejen
vi køre derud, og desværre var det hende, så nu har jeg besluttet at tage
killingerne hjem på vores terrasse, og lave en god hule til dem, da jeg er
bange for at ræven vil snuppe dem, de har fået killingmad -tun og
killingmælk idag, vidste ikke at man kunne købe det ) men vores Brugs
havde det
så er spørgsmålet hvad mere skal jeg give dem, hvad med ormekur ???

Hilsen nybagt kattejer
Gitta
occ@mail.dk
www.tervueren.dk

Fra : Mette B

Dato : 13-06-02 12:57

Hej Gitta.

Hvor er det trist med missemor. Men det er godt at høre at du tager dig af
killingerne. Jeg har set billederne af dem og synes de ser rigtig nuttede
ud

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med dine spørgsmål, da jeg ikke ved så
meget om opfostring af killinger, men det er jeg sikker på der er andre
herinde der kan

Mange hilsener fra
Mette, Gonzo og Choko.

Fra : marianne hellemose

Dato : 13-06-02 16:00

Der er noget jeg har "misset" eller en post der ikke er dukket op hos mig.
Hvad er der sket med missemor ??

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Linda

Dato : 13-06-02 16:28

Ja jeg ville også godt vide hvad der er sket med missemor, jeg kan heller
ikke finde det *SS*
Linda

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:3d08b386$0$80386$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : marianne hellemose

Dato : 13-06-02 17:44

Hej Gitta
har du en voksen kat der vil "lege" mor ???
det var 5 uger killingerne var ikke ???

Fra : Gitta Og Ole Christe~

Dato : 13-06-02 18:03

marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:3d08cbe7$0$78760$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...> Hej Gitta
> har du en voksen kat der vil "lege" mor ???
> det var 5 uger killingerne var ikke ???

hej nej desværre har jeg ingen katte, ja de er 5 uger
jeg har bare 8 hunde der ikke kan forstå hvad det er for en ny hunderace,
der har indtaget vores terrase,
men en af min tæver elsker misser, men killingeren er noget skeptisk over
for sådan en stor missehund,men nu er de begyndt at løbe efter Pandora
ellers stortrives de. de har raseret flere af min blomster derude , de har
ellers masser af legetøj
jeg hentede mit hundehvalpelegetøj til dem )

jeg er virkelig fortørnet over kattens værn i Aalborg , snakkede med dem
idag også, og spurgte direkte hvad der ville ske
med killingerne, AFLIVES det var det eneste at gøre, så jeg lå røret og
bestemte at nu havde jeg fået 4 killinger, manden rystede godt nok på
hovedet da han kom hjem ))
så jeg mangler gode råd

hilsen
Gitta
occ@mail.dk
www.tervueren.dk

Fra : Katrine Nederby

Dato : 13-06-02 19:05

"Gitta Og Ole Christensen" skrev:

> jeg er virkelig fortørnet over kattens værn i Aalborg , snakkede med dem
> idag også, og spurgte direkte hvad der ville ske
> med killingerne, AFLIVES det var det eneste at gøre.

Hej Gitta.

Det er selvfølgelig en sørgelig meddelelse at få, når man står med 4 dejlige
killinger, som fortjener en chance. Men lige nu begynder årets første
uønskede killinger at dukke op på internaterne og uanset hvor meget de gerne
vil redde dem alle sammen, så er der ikke plads. Og spørgsmålet er også, om
der overhovedet kan findes hjem til dem alle sammen. Aflivning er bestemt at
foretrække frem for et liv som herreløs.

Idag var jeg med Falck's dyreambulance, da jeg skulle ud at have vaccineret
et par katte og have fjernet Tabitas tråde. (Da jeg ikke selv har bil, har
jeg et abonnement, der gælder sygetransport -Også af kattene). Og Falck
manden fortalte mig om alle de herreløse killinger, han allerede har
transporteret iår. I mandags var han ude at hente et kuld killinger, som
blev fundet efterladt sammen med deres mor i en papkasse på en rasteplads.
At mennesker kan være så uansvarlige går over min forstand. Men desværre er
det ikke første gang og næppe heller sidste, der bliver fundet killinger
sådanne steder.

Så med det i baghovedet er det selvfølgelig dejligt, at du har valgt at tage
dig af de små (Jeg ville sikkert selv have gjort det samme). Du ma bare
ikke klandre Kattens Værn, for at de ikke kan tilbyde andet end aflivning.
Hvis ikke du havde været der, var det uden tvivl det bedste alternativ.

Held og lykke med dem.

Katrine

Fra : Katrine Nederby

Dato : 14-06-02 10:25

Hej igen Gitta.

Jeg glemte jo helt at være hjælpsom

Jeg har aldrig selv haft killinger, men flere her i gruppen har, så jeg
håber da nogle af dem vil komme med at par gode råd (ska' forstås som en
venlig opfordring )

Indtil da, kan du måske bruge noget af det Camilla S. har skrevet på en
anden debat. Her er et direkte link (jeg håber det virker):

http://dekatten.dk/phpBB/viewtopic.php?t=104

Mange hilsner
Katrine