cs 1.5
Fra : rasmus carlsen

Dato : 12-06-02 20:08

Nogen der ved hvor den ligger ...??? Kan ikke hente fra jubii eller
fraCounter-strike.net ... lortet skriver, at jeg ikke har adgang eller et
siden ikk kunne findes ...

ras

Fra : [SANTA]-MuffDiver

Dato : 12-06-02 21:10

rasmus carlsen <rasmus.carlsen@tdcadsl.dk> skrev i
> Nogen der ved hvor den ligger ...??? Kan ikke hente fra jubii eller
> fraCounter-strike.net ... lortet skriver, at jeg ikke har adgang eller et
> siden ikk kunne findes ...
>
> ras

Hvis du kører med Halflife/CS MOD så hent det her:
http://www.cs-extreme.net/

Fra : Jam2U

Dato : 12-06-02 21:33

DL med ca. 65 kb/sec ....
http://half-life.fluxynet.net/modules.php?name=Downloads&d_op=getit&lid=958

her er masser af andre muligheder :
http://csnation.counter-strike.net/#retail

- - - - - - -

Fra : Nano**

Dato : 12-06-02 22:38

"rasmus carlsen" <rasmus.carlsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved hvor den ligger ...??? Kan ikke hente fra jubii eller
> fraCounter-strike.net ... lortet skriver, at jeg ikke har adgang eller et
> siden ikk kunne findes ...

Mod fra 1.4-1.5:
http://www.sirlucas.dk/csv1415.toby
ny hl version
http://www.sirlucas.dk/11091110.toby

Begge hedder toby i enden... de skal omdøbes til .exe
håber i kan bruge det.. (155mbit server)

Fra : Michael Petersen

Dato : 13-06-02 09:17

"Nano**" <nano@nospam.dk> skrev i

FUT news:dk.spil.computer.first-person-shooter
når nu vi har fået den

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my harddrive?