Opdatere billede
Fra : Allan Th. Andersen

Dato : 10-02-01 23:20

Hej

Hvordan skifter jeg et billede i en applet. Først skal pic1.gif vises
derefter pic2.gif. De har samme dimentioner.
Dette virker ikke:

Image navn = getImage(getCodeBase(), "pic1.gif");
repaint();
Thread.sleep(500);
navn = getImage(getCodeBase(), "pic2.gif");
repaint();

Den kan godt finde billedfilerne og sleepmetoden virker også ok.

Allan

Fra : Rene Hangstrup Moell~

Dato : 11-02-01 11:19

On Sat, 10 Feb 2001, Allan Th. Andersen wrote:

> Hvordan skifter jeg et billede i en applet. Først skal pic1.gif vises
> derefter pic2.gif. De har samme dimentioner.
> Dette virker ikke:

Du mangler at tegne billederne på skærmen. Jeg har skrevet en lille
artikel, som beskriver hvordan man laver animation i Java. Du kan finde
den her:

http://webcafe.dk/java/artikler/103/ja103.php3

/Rene Hangstrup Møller