MS Windows
briani 27239
Billedfiler
Fra : Tom Nielsen

Dato : 12-06-02 20:02

I min billedmappe er mine billedfiler indstillet til at blive vist som
miniaturer.

Jeg har herved tidligere kunnet se billederne uden at være nødt til at åbne
dem op først.

Nu er det af uransagelige årsager blevet således, at de blot fremstår som
ikoner for hvilket program de er sat op til at åbne med.

Jeg har forsøgt at rette tilbage til det gamle på alle mulige måder, men
intet vil lykkes.

Skulle der sidde et klogt hoved derude som vil/kan hjælpe mig, vil jeg sætte
stor pris på dette.

M.v.h.

Tom

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 13-06-02 05:32

"Tom Nielsen" <tni@has.dk> wrote in message
> [...]
> miniaturer.
> Skulle der sidde et klogt hoved derude som vil/kan hjælpe mig, vil jeg

Engelsk udgave (oversæt selv): Højreklik i folderen -> View -> Thumbnails
(nederste punkt i menuen).

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Jess Nygaard Pederse~

Dato : 13-06-02 09:58

> [...]
>
> Nu er det af uransagelige årsager blevet således, at de blot fremstår som
> ikoner for hvilket program de er sat op til at åbne med.

Hvis Jesper G. Poulsens løsning ikke hjælper, så har jeg fået løst lignende
problem engang ved hjælp af følgende side:
http://www.pcnineoneone.com/tweaks/fixes1b.html

Mvh. Jess