MS Windows
briani 27239
Problemer med Plextor brænder og Win XP.
Fra : Totter [9000]

Dato : 12-06-02 19:24

Jeg har en hel ren installation med WinXP UK og derefter er "Windows Update"
kørt så der ikke er flere ting at opdatere. Det virkede med XP før jeg
reformatere og der var systemet osse overclocket. Jeg har osse prøvet at
neddrosle systemet, men uden held. Systemet kører perfekt lige indtil jeg
ligger en ny skive i min brænder.

Derefter popper det vindue frem, som siger:

- Open Writeable CD folder -
- Using Windows Explorer -

Det siger jeg ja til for jeg vil prøve at brænde en skive, men så popper der
denne alm. fejlmeddelse op når man har taget en CD ud af drevet mens den er
i gang med at læse CD'en. Den siger følgende:

Rødt krys X
F:\ is not accesable.
Incorrect function
OK

Derefter kan jeg bare trykke på OK, og der sker intet. Jeg kan ikke gå ind
via a Exploren og åbne mit brænderdrev og ligger filer ind den vej, jeg får
bare samme fejlmeddelse når jeg prøver at tilgå drevet. Jeg kan ligge en
anden skive som er brændt i og læse den fuldt ud.

Nogen der har en løsning til dette fænomen?
På forhånd tak.

Her er mit setup:

P4 1600@2200 MHz
512 MB DDR
Abit BD7 med nyeste bios
Plextor 32x12x10 SCSI med nyeste bios
Plextor 40 SCSI med nyeste bios
Adaptec 29160 Ultra160 SCSI controller
Et par 10k Ultra SCSI diske
Geforce3 ti200 128 MB DDR ram

Fra : Totter [9000]

Dato : 12-06-02 19:27

Skal jeg evt. ligge Aspi layer ind?

Fra : Totter [9000]

Dato : 12-06-02 19:41

Hmmm, det hjalp heller ikke med Aspi 4.7 layer.

Fra : Totter [9000]

Dato : 12-06-02 19:57

Ahhhh, problemet er løst Det er øjenene det er galt med.
Recorder funktionen skal først enables under properties på brænderen.
Det kunne jeg jo ikke vide

Fra : Pico

Dato : 13-06-02 19:57

Totter [9000] wrote:
> Ahhhh, problemet er løst Det er øjenene det er galt med.
> Recorder funktionen skal først enables under properties på brænderen.
> Det kunne jeg jo ikke vide

Jeg kan virkelig godt lide at følge en tråd der køres af en enkelt person,
først problemet, så nogle forslag og til sidst løsningen.
Det er alvorligt ment, der er ikke en tråd der hænger fordi problemet
nu er løst, vi har fået at vide at det er det og enda løsningen. Det er rart
når der bliver fulgt op på tingene.
Pico