Soundtrack til "Dit Liv" :)
Fra : Fax_Modem

Dato : 12-06-02 18:37

Tjae, når man er til hyggelig middag med vennerne og der hældes vin
indenbords kommer man til at snakke om mærkelige ting som nu denne:

Hvis der nu skulle laves en film over jeres liv hvordan ville soundtracket
til filmen så se ud?

Her er mit bud i vilkårlig rækkefølge:

Blue Oyster Club - Don't Fear The Reaper
Over the Rhine - Give Me Strenght
Delerium - Window to your soul
Moby - My Weakness
Moby - The Sky is Broken
Crystal Method - Keep Hope Alive (eller måske Name of the Game, kan ikke
helt blive enig med mig selv)
Toploader - Dancing in the Moonlight
Portland - Let me get what I want
Depeche Mode - Clean
U2 - With or without you

Hvordan ville jeres se ud? :)

Fra : Svalde

Dato : 12-06-02 22:01

"Fax_Modem" <jtm.andersen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Moby - My Weakness
> Moby - The Sky is Broken
> Crystal Method - Keep Hope Alive (eller måske Name of the Game, kan ikke

Det var sg..... Det fedeste jeg længe har hørt...
Det er da også ligegodt noget af en opgave... men jeg vil da ihverfald
prøve, så kan jeg bagefter når jeg finder ud af at der er en sang jeg
mangler/har glemt, sidde og slå mig hårdt i hovedet.

Here we go:

Sister Hazel - Happy
Sister Hazel - Beautiful Thing
Soggy Bottom Boys Feat. Dan Tyminski - I Am A Man Of Constant Sorrow
Moby - Natural Blues
Soul Asylum - New York Blackout
Smog - Cold Blooded Old Times
Counting Crows - Mr. Jones
Jack Black - Let's Get It On
Sister Hazel - Your Winter
Counting Crows - Raining in Baltimore

Jeg tror det må blive noget i den retning....

M.H
Anders Pedersen