OT men sjovt
Fra : marianne hellemose

Dato : 12-06-02 18:31

HEHE.. these are tooo cute!!!

These are 'real' breeds of dog, as collected from license
applications and
want forms at a US dog shelter:

Westminster Terrier
Rhode Island Ridgeback
Palmeranian
Copper Spaniel
Cocker Spaniard
Black Labrador (from a license app, dog's color was yellow)
Shit Sue
Dorky Terrier
Lopso Apso
El Paso (attempt at Lhasa Apso)
Highland Heeler
Alaskan Malibu
Belgian Manawa
Belgium Malenoise
Basket Hound
Bagle
Welch Corgi
Wild Haired Terrier
Carrion Terrier
Wineamimer
Rockwelders
Rottenwiler
Great Pekingese (supposed to be Pyrenees)
Great Pyramid
Miniature Datsun
Irish Settler
Jack Daniels Terrier
German Police Man
Chesapeake A Retriever
Borderline Collie
Chevy King Charles (Cavalier)

Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 12-06-02 19:37

*LOOOOOL*
Åh, hvor jeg elsker den slags. Grinede så højt, så jeg måtte forklare mig
for familien

Else.
"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:3d07855e$0$44233$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Niels Peter

Dato : 12-06-02 20:29

LOL - nu mangler vi bare nogle tilsvarende med katteracer ...

Niels Peter

Fra : Niels Peter

Dato : 12-06-02 20:42

Et par forslag af egen "avl" (trænger til at pjatte lidt efter den megen
seriøse snak længere nede):

Main Crooner
Norsk Skovtrold
Russian Brew
Krabat (kendt thailandsk race)
Tyrkisk Angostura

Fortsæt selv ..

Niels Peter
www.bluewhite.dk

Fra : Ann K

Dato : 12-06-02 20:47

*LOL*
Men Marianne... du poster jo i forkert gruppe... håber ikke at du har
noget imod at jeg smider den over i hunde-ng... Mmmm - kan næsten ikke
vente på at se reaktionerne der!

Mvh Ann

Fra : marianne hellemose

Dato : 12-06-02 21:03

Hej Ann
Det er helt fint, jeg er ikke med på hunde-NG'en,
har jo kun "dober-katte" så jeg regnede faktisk med at en af jer der begge
steder ville videresende den

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 12-06-02 21:31

in article 3d07855e$0$44233$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, marianne
hellemose at hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk wrote on 12/06/02 19:30:

> HEHE.. these are tooo cute!!!
>

> These are 'real' breeds of dog, as collected from license
> applications and
> want forms at a US dog shelter:

Håh - nej... *kluk*

_Fandt_ de mon så en tysk politimand eller en stor pyramide i det
internat... eller bare en irsk (bo)sætter *hulk*..*fnis*...

--
Knus fra Ann R, spin fra Donna & Ditte, siamissere...
Donna & Dittes katteside: http://www.geocities.com/ann_rudbeck