IE6: Vil ikke åbne i nyt vindue!
Fra : Mikkel Bjerre

Dato : 12-06-02 17:17

Hej alle.
Jeg er løbet ind i lidt af et problem. Hver gang jeg prøver at åbne i
et nyt vindue eller linket selv vil åbne i et nyt vindue, sker der ikke
andet end at vinduet åbnes tomt. Jeg har prøvet at se på mine
inetrnet-indstillinger og prøvet at slukke helt for min fire wall og
lige lidt hjælper det. Kender nogen til problemet? Det bør nok
bemærkes, at jeg kører WinXP og IE6.

Svar venligst til mikkelbjerre@ofir.dk

Mvh Mikkel Bjerre

Fra : Anders Lund

Dato : 12-06-02 20:07

Mikkel Bjerre wrote:
> [...]
> inetrnet-indstillinger og prøvet at slukke helt for min fire wall og
> lige lidt hjælper det. Kender nogen til problemet? Det bør nok

Man kan jo altid forsøge sig med at tømme sine Internet temp filer.

> Svar venligst til mikkelbjerre@ofir.dk

Nææ.. :)

--
Anders Lund - news@anders.adsl.dk
Message enhanced by "OE-QuoteFix" - http://home.in.tum.de/~jain/

Fra : Nicolai Hansen

Dato : 13-06-02 09:30

Hejsa,

Jeg oplever samme problem i IE60 på en Win98 platform. Jeg har prøvet at
reg. diverse dll. filer igen, uden at det har hjulpet.

Derfor vil jeg også gerne høre om en evt. løsning på problemet.

Mvh

Nicolai Hansen

Fra : Nicolai Hansen

Dato : 21-06-02 12:03

Hej igen,

Jeg fandt en løsning på mit problem:

Jeg udskiftede oleaut32.dll filen i Windows/system med en opdateret verison
fra
www.dll-files.com

Jeg var i øvrigt nød til at gøre det i ren dos, i det windows åbenbart
bruger denne dll-fil hele tiden og derfor ikke kan slette eller overskrives
uden windows kørsel.

Håber I kan bruge indlæget.

Hilsen
nicolai

Fra : Mikkel Bjerre

Dato : 13-06-02 13:52

Til Anders Lund.

Tusind tak for hjælpen! Det hjalp lige nøjagtig IKKE EN SKID, m
en det er vel hvad man kan forvente med det usaglige indlæg du har
skrevet

(joke, er der please ingen der kan hjælpe?)