Bedste passive chipset køling?
Fra : Ralle

Dato : 12-06-02 17:16

Hej,

Jeg er begyndt at blive meget træt af min lille chipset-blæser (larmer meget
irriterende)... fra et epox 8k7a motherboard... så mit spørgsmål i dag, er:

Hvad er den bedste lydløse(passive) køleløsning til chipsets i dav?

På forhånd tak!

Hilsen
Ralle-

Fra : Peter Rinder

Dato : 12-06-02 21:34

> Hvad er den bedste lydløse(passive) køleløsning til chipsets i dav?

Hvis vi ser bort fra vandkøling vil jeg mene at dette er noget af det
bedste:
http://makeashorterlink.com/?O25025C01

/Peter

Fra : Ralle

Dato : 13-06-02 13:36

tak, det var faktisk den jeg havde kigget på...

Tak for svaret, Peter ;)