Husk iaften - Bag om filmen - The Others
Fra : Lakken

Dato : 12-06-02 15:22

Så er det i aften, der på TV2 Zulu kommer: "Det store Lærred: The Others"
Knippel god film med bla. stjernen Nicole Kidman, hende fra Batman II.

Mvh
Lakken

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 12-06-02 15:29

"Lakken" <fake@lakken.dk> skrev i en meddelelse
> Så er det i aften, der på TV2 Zulu kommer: "Det store Lærred: The Others"
> Knippel god film med bla. stjernen Nicole Kidman, hende fra Batman II.

Er din medicin receptpligtig ?

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 12-06-02 15:47

> Så er det i aften, der på TV2 Zulu kommer: "Det store Lærred: The Others"
> Knippel god film med bla. stjernen Nicole Kidman, hende fra Batman II.

Idiot. Du *har* ødelagt filmen, for dem der ikke har set den -
Og dine muligheder for at blive taget alvorligt i gruppen.

Hvis du skal nævne en film Nicole Kidman har været med i, så
skulle du da hellere nævne Moulin Rouge. Gruppen valgte
filmen som årets bedste i 2001.

Kom igen, når du har lært noget om Usenet og har læst op på
nogle ting.

Mark
Er du film buff? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Jakob Madsen

Dato : 12-06-02 15:59

> Idiot. Du *har* ødelagt filmen, for dem der ikke har set den -
> Og dine muligheder for at blive taget alvorligt i gruppen.

Hov, er der noget jeg er gået glip af her? Hvad er det helt præcist i
Lakken's indlæg der ødelægger filmen for os der endnu ikke har set den? At
den er god, eller at Nicole Kidman har hovedrollen?

--
mvh:// Jakob Madsen
mail:// jakob@zoidberg.dk

Fra : Martin Helbo

Dato : 12-06-02 16:09

"Jakob Madsen" <jakob@zoidberg.dk> wrote in message

Hov, er der noget jeg er gået glip af her? Hvad er det helt præcist i
> Lakken's indlæg der ødelægger filmen for os der endnu ikke har set den? At
> den er god, eller at Nicole Kidman har hovedrollen?

Der er noget du er gåe gip af. For et par dage siden sendte Lakken et indlæg
der afslørede hele pointed i film The Others, uden at skrive Spoiler, dette
medførte en større debat.

Hvis du ikke har set filmen vil jeg anbefale dig IKKE at læse tråden med
Lakkes indlæg da du derved får ødelagt hele filmoplevelsen.

/Martin Helbo

Fra : Jakob Madsen

Dato : 12-06-02 18:13

> [...]
indlæg
> der afslørede hele pointed i film The Others, uden at skrive Spoiler,

Ah, nåh, den! Da jeg kom til var den allerede for lang til at jeg gad at
begynde på den, heldigvis...
Undrede mig bare over kommentaren i dette indlæg, da den jo ikke ligefrem
indeholder de store spoilers

> Hvis du ikke har set filmen vil jeg anbefale dig IKKE at læse tråden med
> Lakkes indlæg da du derved får ødelagt hele filmoplevelsen.

Tak for advarslen, jeg har ikke fået set filmen endnu!

--
mvh:// Jakob Madsen
mail:// jakob@zoidberg.dk

Fra : Wertigo

Dato : 12-06-02 16:10

Jakob Madsen <jakob@zoidberg.dk> skrev i news:ae7ngm$3a8$1@news.cybercity.dk

> Hov, er der noget jeg er gået glip af her? Hvad er det helt præcist i
> Lakken's indlæg der ødelægger filmen for os der endnu ikke har set den? At
> den er god, eller at Nicole Kidman har hovedrollen?

Et tidligere indlæg var endog _meget_ fuld af spoilere, hvilket Lakken ikke
blot glemte at advare om, men nægtede at undskylde bagefter.

Du vil slet ikke vide, hvad der stod i det indlæg - jeg ville i hvert fald
meget gerne have været foruden...

MvH Mikkel

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 12-06-02 17:26

> Et tidligere indlæg var endog _meget_ fuld af spoilere, hvilket Lakken
ikke
> blot glemte at advare om, men nægtede at undskylde bagefter.

Fjols!

> Du vil slet ikke vide, hvad der stod i det indlæg - jeg ville i hvert fald
> meget gerne have været foruden...

Tak for advarslen! Glad for at jeg så denne tråd først.

Fra : Peter G.

Dato : 12-06-02 20:42

In article <ae7mpj$klu$1@sunsite.dk>, Mark Thomas Gazel
<mark@fjerndettegazel.dk> wrote...

> [...]
>
> Hvis du skal nævne en film Nicole Kidman har været med i, så
> skulle du da hellere nævne Moulin Rouge. Gruppen valgte

Glem det. Tjek ham på Google. Lakken er en troll.

--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Address is not munged.

Fra : Brian Nielsen

Dato : 12-06-02 21:59

> Så er det i aften, der på TV2 Zulu kommer: "Det store Lærred: The Others"
> Knippel god film med bla. stjernen Nicole Kidman, hende fra Batman II.

Har man ikke set filmen, skal man nok holde sig langt væk fra sådan et
program. Jeg kan lugte store spoilers.

Og hvis du absolut skal nævne en dårlig Nicole Kidman film, så nævn venligst
en hun har medvirket i. Det var Batman Forever, dvs. Batman III hun
medvirkede i.

/Brian

Fra : Lakken

Dato : 12-06-02 22:11

"Brian Nielsen" <bn73@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Og hvis du absolut skal nævne en dårlig Nicole Kidman film, så nævn
venligst
> en hun har medvirket i. Det var Batman Forever, dvs. Batman III hun
> medvirkede i.

Ja, du har ret. Det er jeg virkelig ked ad, og jeg indrømmer jeg tog fejl.
Det var selvfølgelig Batman 1, Nicole medvirkede i. Beklage meget, men jeg
roder altid Nicole sammen med Kim Bassinger og hun var da med i Batman 2, så
vidt jeg husker. Med Batman mener jeg selvfølgelig "Den kappeklædte ridder"
som mange af jer sikkert vil kalde ham. Han er foresten på vej i en ny film:
"Batman Forever". Hvad den ender med røber jeg ikke. Nix og nej. I kan
presse mig men jer siger intet!

Mvh
Lakken

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 13-06-02 06:36

"Lakken" <fake@lakken.dk> wrote in message news:ae8dq3$c69$1@sunsite.dk...
> [...]

film:
> "Batman Forever". Hvad den ender med røber jeg ikke. Nix og nej. I kan

Hvordan har du fået internetforbindelse på Mars?

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 13-06-02 14:32

> [...]

film:
> "Batman Forever". Hvad den ender med røber jeg ikke. Nix og nej. I kan

Få et liv eller søg hjælp.

Fra : Michael N. Petersen ~

Dato : 13-06-02 12:26

Nu forholder det sig heldigvis sådan at udsendelsen, som
Lakken henviser til, ikke indeholder nogen spoilers. Nu så jeg den
ikke selv, men forventer at det er den samme som følger med
på region 1 dvd'en med filmen.

Desuden ville det være dybt useriøst at spoile en film i en
Making Of som leveres sammen med filmen, især når det drejer sig
om denne slags.

Hvad med DVD udgivelsen af The Sixth Sense? Jeg mindes ikke
at den indeholder en Making Of på DVD udgivelsen og om den
gør det.

Lad jer nu være advaret - måske har jeg givet kakkeLakken en
chance til at gøre det igen. Jeg fraskriver mig ansvaret.

Fra : hobnobs

Dato : 13-06-02 22:11

*PLONK*