Kattetræf østjylland
Fra : Camilla Christiansen

Dato : 12-06-02 13:19

Jeg må desværre melde fra til på lørdag, havde ellers glædet mig helt vildt
til at nusse killinger øv øv. men mine små kusiner vil så gerne have at jeg
kommer til deres fødselsdag og det kan man jo heller ikke stå for - og slet
ikke når man ikke har set dem et ½ år. men i må have en rigtig god dag
allesammen.

Så Christina du skal selvfølgelig heller ikke hente mig i Tilst.

--
Camilla Christiansen

www.snabe.dk/camilla
Du må gerne skrive en hilsen i gæstebogen

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 12-06-02 20:39

Øv øv Camilla det var da en skam.
Nå men familien skal jo også passes *S* Så håber du /I får en hyggelig dag

Forresten Mette - hvad skal vi tage med af snask?
Sidst havde vi delt det lidt ud i mellem os, så det ikke kun var værtinden
der skulle punge ud

Hilsen
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Mette Svangren

Dato : 12-06-02 21:42

"Joan Frederiksen" <joanSLETDETTE@haarbolden.dk> skrev i en meddelelse

> Forresten Mette - hvad skal vi tage med af snask?
> Sidst havde vi delt det lidt ud i mellem os, så det ikke kun var værtinden
> [...]

Hehe, hvad snask angår er jeg i hvert fald altædende *G*. Men skal vi ikke
som minimum have noget kage og lidt god frugt? Te (nåja, og kaffe...) har
jeg selvfølgelig.
Jeg har som sådan ikke noget imod at bage en kage, men da jeg p.g.a. vores
forestående bryllup i forvejen skal bage stort set de næste seks weekender,
kunne det da være rart, hvis andre gad...?

MVH Mette (der glææææder sig)

Fra : Christina K

Dato : 12-06-02 23:04

Mette Svangren <svangut@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d07b210$0$71641$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> [...]
> forestående bryllup i forvejen skal bage stort set de næste seks
weekender,
> kunne det da være rart, hvis andre gad...?

Hej alle træffolk

Ja, i dag er jeg så blevet færdig med min eksamen og det er bare
dejligt. En enorm lettelse....pyyyha I morgen torsdag skal jeg ikke
lave andet end at gå herhjemme og hygge med misserne, uden at tænke på
hovedopgave. Behøver jeg at sige at jeg glæder mig!

Nu er det så bare lige at jeg gerne vil vide hvor fodboldinteresserede I
er? Er I klar over at Danmark skal spille mod England kl. 13.30 - og det
vil jeg bare så enormt gerne se eller bare være i nærheden af et
fjernsyn der kører i baggrunden, men jeg vil under ingen omstændigheder
misse kattetræf'et. Jeg skal nok køre bare rolig *ss* Meeeeen er der
nogle af jer der har en ide til hvordan vi kan kombinere de her to ting?

Jeg er ikke så god til at bage, men jeg er enormt god til at handle *GG*
Så hvad med om jeg tager noget slik og guf med?

Hilsen Christina

Fra : Trine Piltoft

Dato : 13-06-02 18:59

Jeg er altså heller ikke heeeelt frisk på det med at bage kage, men
vil gerne indkøbe noget guf eller sodavand hvis ønsket.

Deuden kunne jeg da godt tænke mig at høre hvad tid I regner med at
skulle mødes? Kan ikke mindes der har været noget klokkeslet oppe, men
det kan da godt være det bare er min hukommelse der svigtet *sss*.

Hvis nogen mangler kørelejlighed fra Horsens, kan der godt være et par
stykker i bilen, så I kan bare sige til.

Hilsen Trine P.

PS: Mette, kan du ikke også lige privat sende mig din adresse, så vi
kan finde derned?

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 13-06-02 19:08

Uh og jeg har ikke tid til at bage - er alt for sent hjemme i hverdagene og
lørdag formiddag går med at handle og gøre rent
Måske bageren kunne være et alternativ på lørdag?

Trine jeg mener at vi mødes ved kaffe/tetid (kl. 15)

Christina det med fodbold *G* Du må ha gang i bilradioen på vejen herned
Hvad tid regner du med at være i Hovedgård?

Hilsen
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 13-06-02 19:37

"Joan Frederiksen" <joanSLETDETTE@haarbolden.dk> wrote in message

Uh bage... og så en lørdag formiddag *g* der plejer jeg at sove men det
lader ikke til at der er andre der kan/vil/orker så jeg kan da godt
banke en kage sammen (tror jeg - det er en del år siden jeg har bagt, så
ER I advarede )

Under alle omstændigheder skal jeg nok tage kage med. Det bliver IKKE
chokoladekage altså, for det bryder jeg mig ikke selv om

Hvordan skal vi mødes, os der skal køre med? Og hvornår?

Og fodbold kan jo høres i en bilradio - heldigvis. Bare vi nu ikke kører
galt når Danmark VINDER!!!

Hilsen
Lisbeth
http://cutiecats.dk

Fra : Katrine Nederby

Dato : 13-06-02 19:54

> [...]
> lader ikke til at der er andre der kan/vil/orker så jeg kan da godt
> banke en kage sammen (tror jeg - det er en del år siden jeg har bagt, så

-He he, så virkede det, at lade som om jeg ikke var her
(Er elendig til at bage kager
Men jeg tager meget gerne noget andet guf med ; -Hva med noget til
mislingerne (Jeg tager det foder med , jeg skrev om, Mette?

> Hvordan skal vi mødes, os der skal køre med? Og hvornår?
- Det spørger jeg også om.

> Og fodbold kan jo høres i en bilradio - heldigvis. Bare vi nu ikke kører
> galt når Danmark VINDER!!!

Uuuh, Lisbeth! -Sådan noget må du ikke sige, når jeg skal med i bilen. Jeg
har en lille bil-fobi, når det kommer til længere ture

Glæder mig til vi ses
Katrine.

Fra : Mette Svangren

Dato : 13-06-02 21:16

"Lisbeth Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Under alle omstændigheder skal jeg nok tage kage med. Det bliver IKKE
> chokoladekage altså, for det bryder jeg mig ikke selv om

Hvis jeg ikke husker galt fra vores tid på Kantorvænget, er bageren i Skejby
Centret da ok? Ellers er de der færdige kagemix-ting helt fine i mine øjne
(eller mund, snarere) *G*!

MVH Mette

Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 13-06-02 22:31

"Mette Svangren" <svangut@hotmail.com> wrote in message

> [...]
Skejby
> Centret da ok? Ellers er de der færdige kagemix-ting helt fine i mine øjne

Ufff nej så hellere kagemix...Skejby-bagerens brød bliver til rasp på den
tid (5 minutter) det tager mig at gå hjem derfra :o/

Men det ENDER nok osse med kagemix, jeg synes nemlig osse de smager fint :)

Hilsen
Lisbeth

Fra : Christina K

Dato : 13-06-02 20:17

Joan Frederiksen <joanSLETDETTE@haarbolden.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:aean18$n9v$1@sunsite.dk...
> [...]
>
> Trine jeg mener at vi mødes ved kaffe/tetid (kl. 15)
>
> Christina det med fodbold *G* Du må ha gang i bilradioen på vejen

Æv og atter æv æv æv, det jeg havde i tankerne var om vi kunne mødes
noget før og eventuelt have kampen til at køre i baggrunden. Det er jo
VM for guds skyld *GGG* Danmark mod England - For vildt! Men jeg kan
måske fornemme at jeg er i mindretal, det er også så pokkers uheldigt at
jeg faktisk overhovedet ikke kan se bare 1. halvleg eller noget. Nå, men
jeg har da også en udemærket radio i bilen og det kan også være
spændende at høre i radioen (siger jeg til mig selv).

> Hvad tid regner du med at være i Hovedgård?

Det tager 40 min. til Århus, så det kommer an på hvor land tid det tager
fra Århus og ned til dig? Og fra dig til Mette Jeg skal også lige have
addressen så jeg kan danne mig et overblik over ruten og sådan noget.

(U)sportslig hilsen Christina

Fra : Katrine Nederby

Dato : 13-06-02 21:37

"Christina K" skrev > Æv og atter æv æv æv, det jeg havde i tankerne var om
> [...]
> jeg har da også en udemærket radio i bilen og det kan også være
> spændende at høre i radioen (siger jeg til mig selv).

Hej Christina.

Ja, nu får jeg jo helt ondt af dig

For min skyld kan træffet skydes til både før og efter kampen, da jeg ikke
har andre planer på lørdag end at tilbringe nogle timer sammen med jer
-Men det afhænger jo meget af, hvad Mette synes (?)

Mange hilsner
Katrine, der kun opdagede, at Danmark slog Frankrig (og at de overhovedet
spillede den dag), fordi hun tilfældigvis zappede over på CNN, da de nævnte
det mange timer efter.

Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 13-06-02 22:33

"Katrine Nederby" <katnederby@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> Katrine, der kun opdagede, at Danmark slog Frankrig (og at de overhovedet
> spillede den dag), fordi hun tilfældigvis zappede over på CNN, da de

Er det nu man skal mumle "landsforræder"?

Hilsen
Lisbeth
(der var sur over at det var på TV2 - tv'et på arbejde kan nemlig kun ta'
DR....... så jo: Fodbold kan godt "ses" i radioen - i mangel af bedre...)

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 14-06-02 01:00

"Lisbeth Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> writes:

> Er det nu man skal mumle "landsforræder"?

Måske hellere nu om lidt...

Jeg er fuldstændig kold for fodbold. Hvad F.... ligner det at ungerne
i skolen skal tvangsindlægges til at se fodbold i
undervisningstiden..??
hvis de ikke møder op er der da noget galt med forældrene...
Fodbold på arbejdspladsen... tror nogen at det er frelsens hær ???

Hele det her hysteri gør mig rasende..*grrrr*

> [...]
> DR....... så jo: Fodbold kan godt "ses" i radioen - i mangel af bedre...)

En som glæder sig til at det er overstået, så man slipper for at høre
om fodbold igen, måske kunne de endda finde på noget relevant at
skrive om i avisen også...*suk*
--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Kate

Dato : 14-06-02 20:52

Henrik Pedersen <misbams-meow@edb.dk> wrote in

> Fodbold på arbejdspladsen... tror nogen at det er frelsens hær ???

Uhhh, hos os var der mange der var meget glade. Vi har stempelur, så
man skulle naturligvis stemple ud og der var kun kaffe,te og sodavand
til, ingen øl. Det kan jeg nu ikke få ondt af, men jeg ser godt nok
ikke meget fjernsyn nu for tiden.
Men den med skolerne kan jeg kun gi' dig ret i.

Kate

Men heldigvis er kattene fløjtende ligeglade bare de bliver nusset og
fodret i rigtig rækkefølge

Fra : Kate

Dato : 14-06-02 20:49

"Lisbeth Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> wrote in

> Er det nu man skal mumle "landsforræder"?

Hæhæ, jeg falder vidste også ind under den kategori. Jeg har været
tvangsindlagt til at høre fodbold i radioen næsten hver dag. Jeg er
udlånt til en fodboldgal afdeling og igår luftede jeg min uvidenhed og
uinteresse og fik at vide at det vist var på tide at jeg daffede "hjem"
Da jeg så takkede nej til en lakrids så blev jeg "overfaldet",
nærmest landsforræderi. Okay, så sagde jeg et eller andet fjol og de
grinede og så sagde jeg "nå, den reddede jeg lige på målstregen", så
var jeg lidt tilgivet
Heldigvis er min låneafdeling fyldt med humor

Kate

Fra : Ann K

Dato : 14-06-02 21:32

*SUK*
Prøv at være lukket inde med en mand, som ikke kan foretage sig ret
meget andet end... netop... se fodbold!
Takker for at vi også har to vovser, der skal luftes, trænes og
aktiveres

Mvh Ann - der gerne ser fodbold en gang i mellem... men absolut har fået
nok allerede

Fra : marianne hellemose

Dato : 14-06-02 06:42

*GGG* jeg melder mig under "landsforrædernes" faner,
synes stadigvæk at de skulle gi' hver mand en bold,
så de er fri for at slås om den ene.

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Kate

Dato : 14-06-02 20:52

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> wrote in

> *GGG* jeg melder mig under "landsforrædernes" faner,
> synes stadigvæk at de skulle gi' hver mand en bold,
> så de er fri for at slås om den ene.

hihi, også mit motto

Kate

Fra : Christina K

Dato : 14-06-02 07:57

Katrine Nederby <katnederby@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:aeavbc$519$1@sunsite.dk...

> [...]
> har andre planer på lørdag end at tilbringe nogle timer sammen med jer
> -Men det afhænger jo meget af, hvad Mette synes (?)

Hej

Tak for de medfølende tanker *s* Men vi må nok hellere køre det som
planlagt. Hvis jeg er i Tilst kl. 13.45? tror I så ikke at det passer
med at vi kan nå at køre omkring Hovedgård? Så er det lige med hvor vi
skal mødes, kender I et eller andet sted? Jeg tror faktisk at det
nemmenste er at køre ned af ringvejen og ud af hovedvej 433 ved Holme.
Så hvis der er et andet sted jeg skal samle jer op, så må I lige sige
til. Er der en af jer der har mobil? Så kan I også få mit mobilnummer.

Hilsen Christina
--
www.purpletribes.dk

Fra : Katrine Nederby

Dato : 14-06-02 09:54

> [...]
> Så hvis der er et andet sted jeg skal samle jer op, så må I lige sige
> til. Er der en af jer der har mobil? Så kan I også få mit mobilnummer.

Se det lyder som en herlig idé; -Især hvis du kører af ved Tilst, for så
kommer du ind ad Viborgvej ikke?
-Og så går jeg ud fra du drejer ned ad Ringvejen fra den ? Hvis jeg står
lige om hjørnet der og venter, vil det så ikke være fint? 12'eren har et
stoppested der, så mon ikke Lisbeth også kan komme derover?

-Men ellers kan vi jo bare finde et andet sted på Ringvejen at mødes

Jeg har desværre ingen mobil

Katrine

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 14-06-02 11:03

Hej
Jeg må desværre melde afbud til i morgen, for manden, der ikke tænkte på
andet end fodbold, har inviteret til "fodboldfest" her i huset, så.... jeg
må vist hellere blive hjemme
Hav en go´dag !
Vibeke L

Fra : Christina K

Dato : 14-06-02 11:16

Katrine Nederby <katnederby@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:aecajp$5rb$1@sunsite.dk...

> [...]

et
> stoppested der, så mon ikke Lisbeth også kan komme derover?

Jo, jeg kommer ind af Viborgvej og drejer ned til højre af ringvejen. Så
det kan vi fint sige at vi mødes der, hvis det også passer Lisbeth og
det gør det jo nok Jeg kører i en hvid Escort.

Jeg kan lige maile mit mobil nummer til dig, hvis vi ikke kan finde
hinanden.

Hygge
Christina

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 14-06-02 17:08

> [...]
> det gør det jo nok Jeg kører i en hvid Escort.
>
> Jeg kan lige maile mit mobil nummer til dig, hvis vi ikke kan finde

Hjørnet af Viborgvej og Ringvejen? Jo det tror jeg selv JEG kan finde *G*
(jeg er ellers typen der kan fare vild i en telefonbox...)

Jeg sender lige mit mobilnummer til dig også

Vi ses

Lisbeth

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 14-06-02 15:37

"Christina K" <christinak@adr.dk> skrev i en meddelelse
Hvis jeg er i Tilst kl. 13.45? tror I så ikke at det passer
> med at vi kan nå at køre omkring Hovedgård?

Hm det tager vidst ca 40-45 min fra Hovedgård og til Juelsminde
Og 20-30 min fra Århus til Hovedgård - så hvis vi ikke køre for meget
forkert, så passer det nok meget godt. Ja bortset fra at der jo nok lige går
et øjeblik her hos mig, hvis misserne skal hilses på

Hilsen
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Christina K

Dato : 14-06-02 16:10

Joan Frederiksen <joanSLETDETTE@haarbolden.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:aecv1a$brn$1@sunsite.dk...

> [...]
lige går
> et øjeblik her hos mig, hvis misserne skal hilses på

Jamen vi skal da lige hilse på *ss* Så er vi i Hovedgaard ved 14.30
tiden, vi ses i morgen til kattetræf. Husk billeder allesammen!

Hilsen Christina
--
www.purpletribes.dk

Fra : Trine Piltoft

Dato : 14-06-02 21:46

Lyder som om der er mange der tager henholdsvis guf eller kage med. Var
det ok. hvis jeg indkøbte noget sodavand, og i givet fald - hvad kan I
så lide?
Eller er der noget andet jeg hellere skal tage med?

Hilsen Trine P. - der glæder sig til imorgen :0)

Fra : Mette Svangren

Dato : 14-06-02 22:01

"Trine Piltoft" <piltofts@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> så lide?
> Eller er der noget andet jeg hellere skal tage med?
>
> Hilsen Trine P. - der glæder sig til imorgen :0)

Jeg synes, sodavand lyder godt, og jeg drikker det hele, -altså alle slags,
ikke alt hvad du tager med ;-o
Jeg tror, jeg smutter hen til vores købmand efter et par bakker
jordbær...mums!

Har I styr på ruter? Ellers har krak selvfølgelig...Og Katrine kender den
"lette" vej, gennem Bjerre (og mod Stouby efter slagteren . Hvis nogen
føler sig ekstrem usikker på at finde vej, er det lettest at tage motorvejen
til DTC (se evt. vores bryllupshjemmeside på www.svangut.dk, her er der en
kørselsvejledning).
Huset er det sjette på "vores" vej på højre hånd, hvidpudset med tegltag
helt ud til fortovet, indkørsel langs sydgavlen.

MVH Mette (der skal rydde op i morgen formiddag *G*)

Fra : Mette Svangren

Dato : 14-06-02 22:04

Ups, glemte lige...hvis nogen har brug for et nummer at kunne ringe til i
nødstilfælde , og ikke allerede har det fra krak, så giv mig et praj, så
mailer jeg det.

MVH Mette (der egentlig forlængst er gået i seng

Fra : Kate

Dato : 14-06-02 22:24

> MVH Mette (der egentlig forlængst er gået i seng

At folk går i søvne ved jeg, men at gå på nettet i søvne, det er nyt
for mig

Kate

Ps. Håber i får en hyggelig dag i morgen, med eller uden fodbold.

Fra : Mette Svangren

Dato : 14-06-02 22:10

"Mette Svangren" <svangut@hotmail.com> skrev i en meddelelse
Hvis nogen
> føler sig ekstrem usikker på at finde vej, er det lettest at tage
> [...]

Argh, NU går jeg i seng (min hjerne ligger allerede deroppe og sover)!
Kørselsvejledningen ligger under "information".

Godnat fra Mette

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 15-06-02 09:00

> Lyder som om der er mange der tager henholdsvis guf eller kage med. Var
> det ok. hvis jeg indkøbte noget sodavand, og i givet fald - hvad kan I
> så lide?

Jeg har jo sukkersyge, så drikker ikke alt - men Pepsi MAX er mit foretrukne

Men kan selv tage det med, hvis det er?

Hilsen
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Trine Piltoft

Dato : 15-06-02 10:12

> Jeg har jo sukkersyge, så drikker ikke alt - men Pepsi MAX er mit
> foretrukne
>
> Men kan selv tage det med, hvis det er?

UPS - Joan jeg har først set dit indlæg nu, og har lige været henne og
købe, og har bare købt Coca-Cola og Sprite :0(
Men mon ikke Mette har noget The eller kaffe til dig?

Hilsen Trine

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 15-06-02 09:39

Bare for at være sikker: Hvornår samler du mig op?
Jeg skal nok stå på hjørnet af Viborgvej og Ringvejen, men hvornår? Det er
jo ikke det mest spændende sted (eller vejr) at tilbringe en halv time i.

Af en eller anden sær grund kan jeg godt poste til gruppen men ikke sende
mail :o/

Ny computer...Herligt, men noget skulle jo så være dårligt til at opveje det
*G*

Hilsen
Lisbeth

Jeg håber du har fået en mail fra Anya med mit mobilnummer?

Fra : Christina K

Dato : 15-06-02 09:26

Lisbeth Hviid Jakobsen <ernyoka@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:aeeuru$ja6$1@sunsite.dk...
> [...]
Det er
> jo ikke det mest spændende sted (eller vejr) at tilbringe en halv time

Jeg regner stærkt med at være på hjørnet kl.13.45

Jo tak, jeg har modtaget nummeret.

Vi ses!!

Hilsen Christina