Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Køb af canon powershot A40 online
Fra : Anders Rude Andersen

Dato : 12-06-02 14:45

Hejsa
jeg håber i kan hjælpe mig med steder hvor jeg kan købe subjekt online.

jeg har prøvet hos www.topvisionshop.de , men de har ikke flere på lager, og
kan ikke oplyse hvornår de får nye.

Så hvis nogle har gode oplevelser med andre online steder i udlandet, vil
jeg blive meget glad for at høre nærmere.

Mvh
Anders Rude Andersen

Fra : Broholm

Dato : 12-06-02 15:00

Hejsa

Du kan prøve B& H i New York - der har jeg handlet, og det er fin fin
service.
Deres adresse er:
www.bhphotovideo.com

Det ser ud til at den handles til $ 299.

Venlig hilsen
John Broholm

Fra : Ped

Dato : 12-06-02 16:39

Hej,

Pas på med at købe i USA. Jeg købte for et par år siden en polarjakke i en
internetshop derovre til 139 USD og betalte pr kort. Men da den blev leveret af
posten var der alligevel et efterkrav på 455 Dkr. - en hilsen fra det danske
Toldvæsen!

M.v.h.

Jens L. Pedersen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 12-06-02 19:44

"Ped" <pedmail@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:3D076B11.4C030517@tdcadsl.dk...
> [...]
> posten var der alligevel et efterkrav på 455 Dkr. - en hilsen fra det danske

Det gælder alle lande uden for EU, at man skal betale dansk moms ved modtagelsen.

Indenfor EU betaler man kun afsenderlandets moms !

/Jan

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 12-06-02 20:08

"Jan Vestergaard" <jan@jve.dk> skrev i en meddelelse

> "Ped" <pedmail@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Det gælder alle lande uden for EU, at man skal betale dansk moms ved
modtagelsen.

> Indenfor EU betaler man kun afsenderlandets moms !

Med midre at butikke handler for et vist beløb med Denmark, for så skal man
betale dansk moms (eks. www.amazon.co.uk og .de)

Fra : Dan Andersen

Dato : 12-06-02 21:26

"Broholm" <hoeeg.broholm@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og

> Jo.. tak.. det er en meget fin prsi, men hvad er fragten? Den er ofte
meget dyr fra USA?
Mvh. Dan

Fra : Broholm

Dato : 13-06-02 07:20

> "Broholm" <hoeeg.broholm@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> meget dyr fra USA?
> Mvh. Dan

----

Jeg har lige checket min sidste kvitering deroverfra og da var porten osv $
50

Venlig hilsen
John Broholm

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 12-06-02 15:24

Anders Rude Andersen wrote:
> Hejsa
> jeg håber i kan hjælpe mig med steder hvor jeg kan købe subjekt online.

> [...]

Nej - jeg endte med at købe hos itbutikken.dk - de havde kameraet på
lager (jeg havde det næste dag), jeg kan ringe til dem når/hvis jeg skal
ha support pga. problemer, og pga. købeloven har jeg 2 års garanti mod
det ene som jeg får i udlandet.

Det kostede så ca 400 mere (incl transport på både udlands- og
dk-tilbuddet)...

mvh

Jesper Brunholm

--
Phønix - dansk folk-musik fra unge musikere - http://www.phonixfolk.dk

Fra : SHN

Dato : 13-06-02 08:18

> [...]
> det ene som jeg får i udlandet.
>
> Det kostede så ca 400 mere (incl transport på både udlands- og

Ja, den røg jeg også på. Super service, varen leveret dagen efter og et
sprog som er til at forstå. A40 til 3068.- er jo ikke så galt endda, er
det?

vh
Søren H. N.

Fra : John

Dato : 13-06-02 11:13

"Jesper Brunholm" <nospam@brunholm-scharff.dk> skrev i en meddelelse

>[klip] og pga. købeloven har jeg 2 års garanti mod
> det ene som jeg får i udlandet.

Nej, du har to års reklamationsret, og det er noget helt andet, desværre.

Nogle forretninger (f.eks. Merlin), vælger så at gi ét års garanti, plus
yderligere ét års reklamations ret. Og det er jo bare dejligt. Men det er
deres eget valg.

Faktisk står vi som forbrugere dårligere med reklamations ret, end med
garanti, men den diskussion hører vist ikke hjemme her. Hvis nogen har
yderligere lyst at diskutere dette, så fut os venligst et passende sted hen,
ok?

Fra : John

Dato : 13-06-02 11:15

"John" <hansenjnospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> garanti, men den diskussion hører vist ikke hjemme her. Hvis nogen har
> yderligere lyst at diskutere dette, så fut os venligst et passende sted

Glemte at skrive under, beklager.
--
MVH
John K Hansen