MS Windows
briani 27239
Deltdrev- vil absolut ikke 'logge' på?
Fra : Kim Noer

Dato : 12-06-02 14:22

Davsen der..

Jeg har et problem med et deltdrev der er password-beskyttet. Da der
tidligere har været et andet password/bruger på skal det nu ændres på en
anden maskinen. Så jeg går ind og fjerner det 'netværksdrev' på klient
maskinen og forsøger nu med et nyt bruger/password. Men det vil Windows XP
absolut ikke. Den insisterer på at jeg jo allerede har lavet en 'mapping'
til det share og derfor skal fjerne den først. Men det har jeg jo gjort.
Ugh.

'Sharet' har ingen guest men en bruger på serveren, således at jeg logger
ind med :

serber\bruger
password.

Hele fejlmeddelsen :

The network folder specified is currently mapped using a different user name
and password. To connect using a different user name and password, first
disconnect any existing mappings to this network share.

--
If 0 thinks it looks like O, then 0 got a problem right?