MS Windows
briani 27239
XP genstarter selv?
Fra : Lars-Bo

Dato : 12-06-02 11:35

Heg har flere gange oplevet at XP pro DK genstarter midt i et spil eller i
Word! Uden varsel?
Er der nogen der ved hvad der kan være galt?

MVH LB

Fra : goofy

Dato : 12-06-02 14:25

Hej
Der kan være mange ting, hos mig da jeg rippede dvd var det både en forkert
Aspi driver samt et varmeproblem.

Steen

Fra : SvenP

Dato : 12-06-02 20:36

http://www.windows-help.net/WindowsXP/all-tips.html

Prøv at kigge her under troubleshooting, det hjalp mig af med samme problem.
(Altså ikke at kigge, men at gøre som siden foreslår )

Sven