Dungeon Siege...
Fra : Wibolt

Dato : 12-06-02 11:11

Hej

Hvordan f..... kommer man igennem minen til byen Glacern?
Jeg syntes snart jeg har været hele minen rundt.

Wibolt

Fra : Frank Hjorth Laursen

Dato : 12-06-02 19:49

Der er et sted hvor du skal gå igennem noget vand

frank

Fra : cb

Dato : 13-06-02 14:34

"Wibolt" <fireball@sol.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvordan f..... kommer man igennem minen til byen Glacern?
> Jeg syntes snart jeg har været hele minen rundt.
>
> Wibolt

erm, du skal bare fortsætte ligeud :) Spillet er temmelig lineært så du skal
altså ikke "backtracke" på noget tidspunkt. Brug for alt i verden de små
vejvisere der er over det hele. På disse skilte står (peg på dem med musen)
bynavn og et tal, som angiver afstanden.

cb