MS Windows
briani 27239
Check program
Fra : PKJ

Dato : 12-06-02 10:35

Findes der et freeware program der kan fortælle hvilket program der starter
en opkaldsforbindelse op i bootfasen før og efter logon på Win ME?

PKJ

Fra : Madsen

Dato : 12-06-02 17:13

PKJ skrev:

> Findes der et freeware program der kan fortælle hvilket program
> der starter en opkaldsforbindelse op i bootfasen før og efter
> logon på Win ME?

Muligvis kan Filemon afsløre et eller andet. Jeg tvivler dog på at
den kan afsløre noget inden logon, men den må kunne gøre det efter.
<http://www.sysinternals.com/ntw2k/source/filemon.shtml>

Jeg har ikke personlig erfaring med programmet, men har blot fået
det anbefalet et par gange til at overvåge hvad programmerne
foretager sig i baggrunden.

Måske TDIMon til at tjekke hvad der er der går på nettet og hvilken
adresse der bliver kontaktet.:
<http://www.sysinternals.com/ntw2k/freeware/tdimon.shtml>

Madsen.

Fra : PKJ