Hvilken film ??
Fra : Beowulf

Dato : 12-06-02 07:00

Jeg søger en ½ gammel sciencefiction film
Handling:
En mand er på jagt en en chip eller noget
til hans robot kone/elsker

Det er desværre det eneste jeg husker af handlingen
men jeg håber der sidder nogle derude som kan hjælpe.
Hilsen
Beowulf

Fra : Mogens

Dato : 12-06-02 07:55

On Wed, 12 Jun 2002 08:00:18 +0200, "Beowulf" <Beowulfdk@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>til hans robot kone/elsker
>
>Det er desværre det eneste jeg husker af handlingen
>men jeg håber der sidder nogle derude som kan hjælpe.

Den var nem

Cherry 2000
http://us.imdb.com/Title?0092746

mvh Mogens

Fra : Peter Larsen

Dato : 12-06-02 10:34

"Beowulf" <Beowulfdk@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> til hans robot kone/elsker
>
> Det er desværre det eneste jeg husker af handlingen
> men jeg håber der sidder nogle derude som kan hjælpe.

havde faktisk tænkt mig at spørge om den samme film, men
du sparede mig for besværet.

Hilsen

Peter

Fra : Mogens

Dato : 12-06-02 10:40

Fra : Per K

Dato : 12-06-02 13:18

"Beowulf" <Beowulfdk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> til hans robot kone/elsker
>
> Det er desværre det eneste jeg husker af handlingen
> men jeg håber der sidder nogle derude som kan hjælpe.

Som de andre har skrevet hedder den originalt Cherry 2000, men vil du
ud og støve den 1987´er film efter skal du spørger efter titelen:
Jagten på Cherry 2000, med Melanie Griffith.

Venligst Per

Fra : -V-

Dato : 12-06-02 23:07

"Beowulf" <Beowulfdk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Det er desværre det eneste jeg husker af handlingen
> men jeg håber der sidder nogle derude som kan hjælpe.

Klassiker: manden kommer hjem efter en hård dag på arbejde. Konen, som er en
fox, indbyder til spas i køkkenet, off they go, yadi-yada indtil hun
kortslutter i en kaskade af sæbeskum.
Jeg *hader* når det sker.

-V-