Formålet med venskabskampe i CM3?
Fra : / / dentro / /

Dato : 11-06-02 22:00

Jeg har aldrig rigtig fattet hvorfor man altid skal spille de der
venskabskampe inden en sæson. Og så ligger de altid alle sammen med
ca. to dages mellemrum. Ens spillere bliver så trætte og smadrede at
man ikke kan bruge kampene til at tjekke taktikker ud. Hvad er så
formålet med kampene? Hvordan har I andre det med venskabskampene?

/ / dentro / /

Fra : Emilio

Dato : 11-06-02 22:21

> [...]
> man ikke kan bruge kampene til at tjekke taktikker ud. Hvad er så
> formålet med kampene? Hvordan har I andre det med venskabskampene?

Hvis du ikke vil spille venskabskampene, kan du bare "cancel" dem... Tryk på
"cancel" i øverste højre højre i fixtures listen og vælg den træningskamp
som skal anulleres, og det skal ske nogle dage før dagen.

Mvh

Emil

Fra : Kasper Petersen

Dato : 11-06-02 22:59

"/ / dentro / /" <kena@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> man ikke kan bruge kampene til at tjekke taktikker ud. Hvad er så
> formålet med kampene? Hvordan har I andre det med venskabskampene?

Du kan bare cancel dem, og så lave dine egne venskabskampe, med 5-6dages
mellemrum
måske?????!!!

Det plejer jeg ivertfald at gøre. For venskabskampene er sq gode nok at
have!!

Fra : Kiwi

Dato : 12-06-02 16:32

> [...]
> man ikke kan bruge kampene til at tjekke taktikker ud. Hvad er så
> formålet med kampene? Hvordan har I andre det med venskabskampene?

Trænings kampe er jo bare endnu en realistisk ting ved CM3..

Hvis du syntes dine spillere er trætte kan du altid flytte dem sådan det
passer til dit temperament, ellers kan du bare sætte dine spillere til noget
fysisk træning, så kommer de i form hurtigere.

- kiwi

Fra : Kasper

Dato : 29-06-02 13:24

On Tue, 11 Jun 2002 22:59:32 +0200, "/ / dentro / /" <kena@mail.dk>
wrote:

> [...]
>man ikke kan bruge kampene til at tjekke taktikker ud. Hvad er så
>formålet med kampene? Hvordan har I andre det med venskabskampene?

Træningskampene er nødvendige for at få spillerne i kampform før
sæsonstart.

--
Kasper

E-mail: rbb at rocketmail.com