Søges: Pinball spil
Fra : Torben Rimmer Nielse~

Dato : 11-06-02 20:24

Aarrgh ... !!!

Nu har jeg i snart 3 år søgt et bestemt Pinball-spil til pc, som jeg
desværre kom til at slette på min svigerfars pc (stupid move). Det hedder et
eller andet med Halloween - og har så vidt jeg husker 3 forskellige baner i
Halloween-agtigt tema.

Er der nogen som kender spillet - og eventuelt ved, hvor jeg kan få fat i
skidtet - så jeg kan komme ind i varmen igen hos svigermekanikken ? Det er
efterhånden træls at skulle vente ude i kulden, hver gang konen vil hjem til
dem ...=O)

Med venlig hilsen

Torben
trn@it.dk

Fra : Kiss my behind

Dato : 12-06-02 10:24

Jeg har hentet et pinball-spil på kazaa der hedder sci-fi pinball og det kan
måske erstatte det slettede spil.

Der er 4 forskellige borde der er bygget over kendte film.

Predator, Fluen, Buffy the vampire og Alien.

Der er videoeffekter og en fed fyldig og rungende lyd i spillet.

Gør dig selv en tjeneste og DL den og se om ikke jeg har ret i at det kan
erstatte det andet tabte spil.

Rap.

Fra : JH

Dato : 12-06-02 11:10

Torben Rimmer Nielsen wrote:
> [...]
> svigermekanikken ? Det er efterhånden træls at skulle vente ude i
> kulden, hver gang konen vil hjem til dem ...=O)

Kunne lyde som Psycho-Pinball.
Prøv evt hos www.2ndgames.dk
De handler også med brugte spil.

JH

Fra : Simon

Dato : 12-06-02 19:43

"Torben Rimmer Nielsen" <trn@it.dk> wrote in message
> [...]
> efterhånden træls at skulle vente ude i kulden, hver gang konen vil hjem

Hmm kender ikke lige ovennævnte spil, beklager.
Men _rigtige_ pinball hajer, de bruger programmet Visual Pinball, som er en
freeware (indtil videre) simulator. Der findes et stort community omkring VP
og udvikling af både 'original tables' og rekreationer af virkelige flipper
spil - ved hjælp af VPinMAME.

Prøv at tage et kig på disse sider:
http://www.hippie.net/irpinball/ (kig bl.a. under 'essential files')
http://www.vpforums.com (forum med stor hjælp til newbies)

Alle mine favoritter, som Black Knight, Funhouse og Terminator 2 er
genskabt, og det er _næsten_ som at stå i spillehallen. Visual Pinball er
samtidig en utrolig let editor hvis du skulle have lyst til at lave dit eget
pinball spil. Ramper, bumpers og andre enheder placeres let ved hjælp af
drag & drop, og tilpasses derefter som ønsket. Bagefter programmer man alle
events og regler i Visual Basic Script - selv jeg kan finde ud af det

Hilsen
Simon