Nokia 6310 og Bluetooth!
Fra : NoneNone

Dato : 11-06-02 20:09

Hej!

Er der nogle der erfaring med at få 6310'eren til at kommunikere med en
Bluetooth enhed i den bærbare eller på PC'en, i mit tilfælde en 3com
Wireless Bluetooth USB Device???

Mobilen og computeren kan se hinanden, men jeg synes ikke at kunne lave en
serielport, så denne kan komme i Nokia Connection Manager (hvis dette da er
ladesiggørligt)?!?

Skal man bruge Nokia's Bluetooth PC-card? For så kan man ikke bruge en
stadionær PC

Håber der er nogle der kan hjælpe. På forhånd tak!

Venligst

Brian

Fra : Peter Rongsted

Dato : 12-06-02 08:57

"NoneNone" <nonenone@writeme.com> wrote:

> [...]
>ladesiggørligt)?!?
>
>Skal man bruge Nokia's Bluetooth PC-card? For så kan man ikke bruge en

Jeg har læst et sted, at Nokias software kun kan bruges med deres eget
Bluetooth-kort. Jeg har ikke selv prøvet, så jeg ved ikke om det er
rigtigt, men der findes adaptere, så du kan bruge PC-card i en stationær
pc.

Peter

Fra : søren poulsen

Dato : 15-06-02 16:42

"NoneNone" <nonenone@writeme.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> stadionær PC
>
> Håber der er nogle der kan hjælpe. På forhånd tak!

Davs
har selv en 6310 med et anycom bluetooth kort og det virker fint sammen med
min bærbare comp
du skulle nok kunne bruge andre kort end nokias
btw. tjek lige om din usb port er disabel det var min og så kunne jeg ik få
den til noget som helst

--
Mvh. Søren Poulsen
smeden32@mail.dk

Fra : Søren Ginderskov

Dato : 09-07-02 12:47

Hej Søren

Når du siger du har et Anycom kort der virker fint sammen med Nokia,
så vil jeg meget gerne vide hvordan du her gjort det.
Jeg har nemlig en 6310 og et Anycom PCMCIA kort, og jeg kan ikke få
dem til at arbejde sammen, når jeg starter "Nokia connection manager"
så kan jeg ikke få lov til at vælge Bluetooth forbindelse kun,
kabel(DAU9P), kabel(DLR3P), eller IrDA.
Kan du fortælle mig hvad jeg gør forkert?

MVH. Søren