Lasat Speed II
Fra : bingo

Dato : 10-02-01 19:48

Hej Alle !

Lige pludselig begynder mey Lasat at starte op ved start af PC med lys
i "com-lampen", dvs. jeg kan ikke connecte til Inet før jeg resetter
modemmet (tager stømmen fra og til). er der nogen der kender dette
problem ??????

Fra : Henning

Dato : 10-02-01 23:02

On Sat, 10 Feb 2001 18:47:37 GMT, mvj@iname.com (bingo) wrote:

> [...]
>i "com-lampen", dvs. jeg kan ikke connecte til Inet før jeg resetter
>modemmet (tager stømmen fra og til). er der nogen der kender dette

Svjv. skal du opgradere til nyeste firmware. (1.34 tror jeg nok...)

Henning
hsb@image.dk

Fra : Palle Iversen

Dato : 11-02-01 00:05

1,34 er ikke god, der er fejl i den, en ting som jeg opdagede er
viderestilling som ikke virker....så jeg gik tilbage til den gamle igen..

mvh.
Palle

Fra : mema

Dato : 11-02-01 15:30

Den nyeste firmware til Speed II hedder 1.47 og kan hentes på deres side.
www.lasat.dk

1.34 var en beta!

Mikkel

Fra : Peer Krogh Petersen