Vil i ikke noget hjælpe mig drenge?
Fra : Lisa /LisaUn16

Dato : 11-06-02 19:42

Jeg spiller spillet Jedi Knight 2 i multiplayer, men har jo ikke en jordisk
chance :(

Selvom jeg er en pige, kan jeg vel godt gøre bare lidt modstand? :)

Mange folk de bruger Force Pull (eller ligende), så jeg falder, så spinner
de rundt 360 grader og dræber mig.

Hvordan gør man det? Og andre gode tricks modtager jeg gerne.

Mvh
Lisa /LisUn-16

Fra : Herold

Dato : 11-06-02 20:16

> Mange folk de bruger Force Pull (eller ligende), så jeg falder, så spinner
> de rundt 360 grader og dræber mig.
>
> Hvordan gør man det? Og andre gode tricks modtager jeg gerne.

RTFM! ;D

Nej, seriøst, så skal du starte med at indstille dine forcepower når du går
på en server. Dette gøres under powers, når du trykker escape. Der kan du
dele point ud til de forskellige powers, og vælge om du er til Dark eller
Light.

Start med at lære hvad de forskellige powers gør. Når du har tjek på det,
skal du finde den knap der udløser dem. Jeg brugte WSAD som styretaster
sammen med F som Forcetasten.

Et godt trick er at bruge den force (absorb) der gør dig immun over for de
andre forces. Så kan de pulle og pushe så meget de vil, men du filetterer
dem.

Øv dig eventuelt på spillets bots, og lur de gode tricks af fra de
menneskelige spillere... Og husk at det er kun de feje spillere, der
forcepusher folk ud over kanterne ;)

Lær også at bruge de forskellige slagstyrker. Disse kan også indstilles med
en knap.

/Jacob
Forudbestil Neverwinter Nights. 369 kroner på http://shop.boomtown.net ->
forudbestillinger

Fra : cb

Dato : 13-06-02 14:46

"Herold" <JacobNOSPAMPLZTHNKS@boomtown.net> skrev i en meddelelse

> [...]

Forcepull+backstab (kedelig men effektiv pga backstab)
når du har en modstander bag dig skal du trykke bagud+attack så backstabber
man. Øv dig på det da det er det mest kraftfulde angreb. Backstab er
forskelligt i de tre angrebs positioner.

cb