MS Windows
briani 27239
But disk Windows XP
Fra : S.B.

Dato : 11-06-02 19:17

Mit system er gået ned og jeg mangler en Windows XP but filer
er der ikke nogle der kan sende mig dem
Steen

Fra : Ingolf

Dato : 11-06-02 19:57
Fra : S.B.

Dato : 11-06-02 21:19

"Ingolf" <I_HateSpamMers_ingolf@excite.com> skrev i en meddelelse
> www.bootdisk.com
>

> Har hentede filen men jeg har desværre ingen disketter til a: drevet og
jeg
kan ikke
få filen pakket ud på min brander , så jeg er ledt på r...

Fra : scn

Dato : 11-06-02 22:16

"S.B." <Basan@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> "Ingolf" <I_HateSpamMers_ingolf@excite.com> skrev i en meddelelse

> jeg
> kan ikke
> få filen pakket ud på min brander , så jeg er ledt på r..

hvad skal du bruge din brænder til?
der står jo:
To Create these disks, you need to provide 6 blank,
formatted, high-density disks.

har ikke selv prøve (er så glad for win2000)
men tror bare det er at sætte en 3½" disk i a-drevet og så skrive a
eller evt a:

Søren
http://www.soeren-nielsen.dk/akvarie/

..

Fra : scn

Dato : 11-06-02 22:19

"scn" <scn@invalid.xx> skrev i en meddelelse
> "S.B." <Basan@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

flot!! jeg skal vist i seng.

<snip>
dumt svar
<snip>

mvh Søren

Fra : Ingolf

Dato : 11-06-02 22:56

"S.B." <Basan@tdcadsl.dk> wrote in message

> "Ingolf" <I_HateSpamMers_ingolf@excite.com> skrev i en meddelelse

> jeg
> kan ikke
> få filen pakket ud på min brander , så jeg er ledt på r...

*FNIS*

Hvis det drejer sig om at lave en ren installation af winxp, så kan du
sagtens benytte en alm win98 bootdiskette, der undestøtter cdrom
drev....hvis du da altså har en win98 bootdisk? Ellers lav en bootcd, med
et win98 image på... hent et fra www.bootdisk.com

Start op på win98 disketten, eller bootcd'en...husk at understøtte cdrom.
Evt. rydder du din disk med programmet FDISK.EXE, og genstarter.
Så laver du en ny alm FAT partition, på den størrelse du vil afsætte til
XP... og genstarter.
Få formaterer du med format...
Indsæt nu din winxp cd, og tøf over til "i386" mappen, og kør win32.EXE.
eller er det WinNt.EXE... ellers check med DIR *.EXE, og prøv dem alle.
Nu installeres der... og evt kan du konvertere fat32 til ntfs.

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 12-06-02 01:58

S.B. wrote:

> [...]
Boot på WindowsXP cdrommen. Eller er din maskine så gammel at den ikke kan
eller er din cd en kopi?

mvh
Henning

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-06-02 20:02

Tue, 11 Jun 2002 20:17:27 +0200, skrev "S.B."
<Basan@tdcadsl.dk>:

>Mit system er gået ned og jeg mangler en Windows XP but filer
>er der ikke nogle der kan sende mig dem

Kan hentes på
<http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;DA;q310994>.

Fra : S.B.

Dato : 12-06-02 14:55

"Det ved jeg godt men jeg skal bruge den som Zip fil
Hilsen Steen

Fra : Poul Johannsen

Dato : 11-06-02 20:26

prøv www.bootdisk.com