T68i
Fra : Claus Lundholm

Dato : 11-06-02 18:29

I morgen for jeg min nye Sony Ericsson T68i mobil med Orange Match. Jeg har
lige et spørgsmål omkring SMS. Hvor mange sms'er kan der være I T68i'eren I
forhold til T39m som jeg har nu? Jeg synes ikke at T39m kan have ret mange
sms'er.

Og hvad med Orange's dækning... Hvor god er den uden at den roamer på
Sonofon's net?

Claus...

Fra : Andreas Eriksson

Dato : 11-06-02 21:17