Everybody loves somebody......
Fra : Claus Grønkjær

Dato : 11-06-02 18:00

......eller på dansk: Gem et lille smil til det blir` gråvejr.
Jeg søger becifringer/akorder/noder til dette nummer. Er der en behjælpelig
sjæl "out there" ??
venligst
Claus Grønkjær

Fra : Jonas Møller Larsen

Dato : 12-06-02 00:43

Claus Grønkjær wrote:
> .....eller på dansk: Gem et lille smil til det blir` gråvejr.
> Jeg søger becifringer/akorder/noder til dette nummer. Er der en behjælpelig
> sjæl "out there" ??

C C+ F A7 Dm Bb G7 C Em7 D#dim7 Dm7 Dm7 G7+ C G7 osv.

--
Jonas Møller Larsen

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-06-02 04:51

Claus Grønkjær <clauslone@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d062be7$0$247$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> .....eller på dansk: Gem et lille smil til det blir` gråvejr.
> Jeg søger becifringer/akorder/noder til dette nummer. Er der en
> [...]
_________________

Undskyld nu bliver jeg altså lidt nysgerrig. Ved du hvad den engelske udgave
hedder helt præsis og hvem der synger ?

Hilsen Åge

Fra : Claus Grønkjær

Dato : 12-06-02 09:12

Ja, altså det jeg ved er jo at den hedder "Everybody loves somebody
sometime", og at den er blevet sunget af Dean Martin og måske også af Frank
Sinatra.
Jeg mener at det er den melodi der er brugt til Gustav winkler-sangen, "Gem
et lille smil til det blir gråvejr".
Hilsen
Claus

Fra : Ole Damgaard

Dato : 13-06-02 09:07

> [...]
Frank
> Sinatra.
> Jeg mener at det er den melodi der er brugt til Gustav winkler-sangen,

Jamen det var da Dean Martins kendingsmelodi.
mvh ole

EV'RYBODY LOVES SOMEBODY sometime...
Ev'rybody falls in love somehow...
Something in you kiss just told me...
My sometime is now.´

Ev'rybody finds somebody someplace...
There's no telling where love may appear...
Something in my heart keeps saying...
My someplace is here.

If I had it in my power...
I'd arrange for ev'ry girl to have your charms...
Then ev'ry minute, ev'ry hour...
Ev'ry boy would find what I found in your arms.

EV'RYBODY LOVES SOMEBODY sometime...
And although my dream was ver due...
Your love made it well worth waiting for...
For someone like you.