MS Windows
briani 27239
giftgas???
Fra : Peter Jensen

Dato : 11-06-02 17:30

Jeg har en bestemt mappe, hvor musen omgående går i koma, før jeg
overhovedet når at trykke på noget som helst. Efter genstart virker alle de
andre mapper fint -men så snart jeg går til den pågældende mappe, lægger
musen sig ned på ryggen og maskinen bliver sløv som en skildpadde. Højreklik
kan tage 1-2 minutter, før menuen dukker frem osv. Et eller andet i mappen
er giftig -men hvad??? Jeg bruger NAV og AVP og har ikke kunnet påvise
virus. Hvad pokker sker der?

mvh
Peter

Fra : Jørgen Klindt Anders~

Dato : 11-06-02 17:46

Davs derude

er der medie filer i biblioteket ??
så kan det være medieplayer der prøver at autofinde et codec for at vise
tumbnail af mediet !!

win is not what it use too bee!

Fra : Peter Jensen

Dato : 11-06-02 18:06

"Jørgen Klindt Andersen" <jka@cool.dk> skrev i en meddelelse
> Davs derude
>
> er der medie filer i biblioteket ??
> så kan det være medieplayer der prøver at autofinde et codec for at vise
> tumbnail af mediet !!

Nul -kun RAR filer og et par mapper på første niveau.

> win is not what it use too bee!

Microsoft might be even worse??????????

PETER

Fra : Ove Kristensen

Dato : 11-06-02 19:27

> [...]
> andre mapper fint -men så snart jeg går til den pågældende mappe, lægger
> musen sig ned på ryggen og maskinen bliver sløv som en skildpadde.

Jeg kan se at du også har problemer med dine drev i dk.edb.hardware.cd-rom,
så mon ikke at det griber ind i hinanden, og at du kan få løst dine
problemer ved at sørge for at dine hardware ting sidder korrekt, med en
efterfølgende installation af styresystem samt andet software.

Med venlig hilsen
Ove.