MS Windows
briani 27239
Skal grafikdrivern installeres igen hvis m~
Fra : Alan

Dato : 11-06-02 17:25

Jeg kører selv Intel og har ingen erfaring med AMD og VIA chipset. Min bror har
en AMD Thunderbird 1.3GHz VIA KT133A Chipset, som vi vil prøve at installere
nyeste 4in1 på for at se om det kan hjælpe med at gøre hans Windows XP mere
stabil. Vi har opdateret alle andre drivere undtagen 4in1, og har hidtil kørt
med Windows XP's egen.

Da jeg i sin tid installerede Windows XP på min brors PC, kan jeg huske at der
stod noget om rækkefølgen af installation af 4in1 og grafikdriver. Desværre har
han smidt sine papiere ud, og jeg kan ikke huske hvad der skal installeres
først. Jeg gætter på at 4in1 skal installeres først, men er ikke sikker. Det vil
jo så sige at hvis man opdaterer 4in1 er man nødt til at geninstallere
grafikdriveren(Detonator).

Hvordan hænger det sammen, er der noget jeg har misforstået?

I vejledningen til den nyeste 4in1 kan jeg ikke noget om dette, så det har måske
ingen betydning?