Asus Socket A, A7V333, Raid/IEEE (firewire~
Fra : Paw Larsen

Dato : 11-06-02 17:48

Er der nogen som har erfaring med at bruge firewire med Asus A7v? Hvad skal
der til ekstra for at udnytte denne funktion på bundkortet?

Mvh
Paw

Fra : Lasse Engel Pedersen

Dato : 11-06-02 22:00

"Paw Larsen" <Paw@Pjl.dk> wrote in message
> Er der nogen som har erfaring med at bruge firewire med Asus A7v? Hvad
skal
> der til ekstra for at udnytte denne funktion på bundkortet?
>
> Mvh
Hej, jeg har ikke erfaring med direkte brug af det. Men der er både en port
til sony's version samt den normale standard port på mit bundkort(asus
a7v333 RAID). Og windows XP finder det helt korrekt, så udover at få et
kabel mellem en firewire enhed og så porten, er der intet andet efter min
overbevisning, der er nødvendigt.

mvh
LAsse

Fra : Lasse Engel Pedersen

Dato : 12-06-02 02:50

"Lasse Engel Pedersen" <l_ep@hotmail.com> wrote in message

> [...]
port
> til sony's version samt den normale standard port på mit bundkort(asus

For lige at være helt korrekt, så er der et stik på mit bundkort, som et
medfølgende kabel skal sættes til, dette kabel er forbundet til en
slot-plade, hvorpå der så sidder en sony og en normal fire-wire port på.

mvh
Lasse

Fra : Martin

Dato : 13-06-02 18:57

> For lige at være helt korrekt, så er der et stik på mit bundkort, som et
> medfølgende kabel skal sættes til, dette kabel er forbundet til en
> slot-plade, hvorpå der så sidder en sony og en normal fire-wire port på.

Insekt-erotik... Man kan kun bruge en af gangen, da der kun er et kabel med
og der er kun et stik på bundkortet. Ellers et kanon bundkort med en pæn
slat features (og jumpers!)

-Martin