MS Windows
briani 27239
Virtual memory
Fra : Øistein Wind

Dato : 11-06-02 16:53

Hejsa.
Jeg har win2kpro installeret på en t-fugl 1133 med 128 mb ddr ram på et asus
a7m266 bundkort. Når jeg sidder og spiller fx gta3 kommer windows med en
fejlmeddelelse om at der er meget lidt "vitual memory tilbage", og derefter
kører spil, og selve windows utrligt langsdomt. Sker dette fordi jeg har for
lidt ram? (hvbilket jeg tror)
håber nogen kan svare
Hilsen Øistein

Fra : scn

Dato : 11-06-02 17:12

"Øistein Wind" <oistein.wind@gmx.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> tilbage", og derefter kører spil, og selve windows utrligt langsdomt.
> Sker dette fordi jeg har for lidt ram? (hvbilket jeg tror)

Her er et svar som er 3½ time gammelt fra DonE

Højreklik på Denne Computer
>Avanceret<
Klik på indstillinger under Ydeevne.
>Avanceret<
Klik på skift under Virtuel hukommelse og sæt det til 512/512
Det har hjulpet mig af med det prob.
/DonE

spørgeren havde 256mb ram

mvh Søren

Fra : Øistein Wind

Dato : 11-06-02 17:18

Ups..LIdt for hurtig på aftrækkeren var han. Min fejl. Men tak for hjælpen
alligevel.