adsl netværks problemer
Fra : jonathan s

Dato : 11-06-02 15:08

Hej alle.
Jeg har lidt problmer med at få delt en TDK adsl linje.
Jeg har følgende opsætning.:
ADSL=>Router=>Switch=>4 computere.

Men det virker ikke, de 4 computere siddet som følger før:
Isdnmodem=>Server=>switch=> compuetere
Det har fungeret fint, hvad har jo evt gjordt forkert?
--
Regards
Jonathan

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 11-06-02 16:55

"jonathan s" <jonamars@hotmail.com> wrote in message

> Jeg har lidt problmer med at få delt en TDK adsl linje.
> Jeg har følgende opsætning.:
> ADSL=>Router=>Switch=>4 computere.
>
> Men det virker ikke, de 4 computere siddet som følger før:

Der er link til Router på Switchen? Og routeren er sat op, og har fået IP
adresse fra nettet??

Kan computerne snakke sammen internt?

Fra : jonathan s

Dato : 11-06-02 17:22

Thanks, havde helt glemt, at der er et særskilt plads til routeren på
switchen.
Vender tilbage torsdag hvis det ikke virker.