Hvilken Switch ?
Fra : Rasmus Ladekjaer Ped~

Dato : 11-06-02 15:01

Hej.
Jeg står og mangler en Switch til mit hjemme netværk, men ved ikke hvad jeg
skal vælge! Switch skal have mindst 8 porte og køre 10/100 Mbps, men
udover det ved jeg ikke hvad jeg skal vælge.
Nogen som kan hjælpe mig med at vælge en switch ?
mvh Rasmus

Fra : Jonathan Fromer

Dato : 11-06-02 15:09

"Rasmus Ladekjaer Pedersen" <ilmabg@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg står og mangler en Switch til mit hjemme netværk, men ved ikke hvad
jeg
> skal vælge!

Vælg den billigste....forskellen på Unmanaged switche er minimal....

mvh.
Jonathan

Fra : Casper Mønster

Dato : 11-06-02 18:19

> Vælg den billigste....forskellen på Unmanaged switche er minimal....

Det passer ikke helt, jeg har en 3com 8 portes Unmanaged switch, og den er
en del hurtiger end den min kammerart har, Ruby tror jeg den hedder.

/Casper

Fra : Jens Åge Holm

Dato : 11-06-02 23:16

> Det passer ikke helt, jeg har en 3com 8 portes Unmanaged switch, og den er
> en del hurtiger end den min kammerart har, Ruby tror jeg den hedder.

Hvordan måler du hastighed?

JÅH