MS Windows
briani 27239
win xp med com. problemer
Fra : Lars Arvø

Dato : 11-06-02 14:17

Hej.
Jeg har et Last isdn modem (usb) og et Trendnet K56 modem (usb)
Ved installation af de 2 modemer valgte XP at lægge dem på com28 og com27.
Jeg kan ikke bruge konfiguration programmet til Lasat modemet da den ikke
kan finde modemet.
Jeg ville gerne kunne køre fax på K56 modemet, men faxprogrammet kender kun
com 1 til 8.
Er der nogen steder i Win XP hvor jeg kan ændre com porten for de 2 modemer.
Jeg har ingen problemer i Win 98 og Win 2000.
Mhv Lars

Fra : Lars Arvø

Dato : 11-06-02 21:24

Jeg har fået løst problemet.