asus A7V266-E
Fra : Jesper Larsen

Dato : 11-06-02 13:47

jeg har et problem med dette bord
jeg har flyttet rundt på noget hardware mellem to pc'er
1 der er kommet en anden ram blok i
2 der er sat anden harddisk i
3 der er sat andet grafik kort i
4 der er sat andet a drev og cdrom drev i
nu sker der det at når den skal genstarte er der sort skærm den kommer ikke
op igen før jeg trykker på reset knappen
jeg har ikke ændret noget i bios og jeg har prøvet at skifte grafikkortet
men det havde ingen effekt
jeg håber at der er nogen der har en ide om hvad det kan være
systemet er :
A7K266-V board
xp1900+ cpu
creativ cdrom
v-data 256mb ddr ram
samsung 20gb harddisk

MVH
Jesper Larsen

Fra : raven

Dato : 11-06-02 13:58

On Tue, 11 Jun 2002 14:47:14 +0200, "Jesper Larsen" <l.arsen@c.dk>
wrote:

> [...]
>men det havde ingen effekt
>jeg håber at der er nogen der har en ide om hvad det kan være

ram ?

Ved koldboot checkes ram mere end ved restart.

John

Fra : Jesper Larsen

Dato : 11-06-02 15:30

tak for hjælpen det hjalp at sætte en anden klods i

Jesper