Vi har fået hund...
Fra : Grit Wessel

Dato : 10-02-01 19:12

....i en uge

Vi skal passe mine svigerforældres hund i vinterferien (mens de er i Las
Vegas).

Iphi er ligeglad. Altså så længe Chianti (hunden) holder sig væk, så må han
gerne være der - og Chianti skal nok holde sig væk - katte er nemlig ENORMT
farlige.

Phizackerley derimod synes, at det er en rigtig dårlig idé, at Chianti skal
være her. Han prøver at jage ham væk, og det er ikke så svært - Chianti
skulle bare have et lille klaps på bagdelen med sømposen, så var han
overbevist om, at katte er farlige.

Så lige nu har vi huset delt op i to. Lige i øjeblikket er Chianti i stuerne
og kattene er i gangen, køkkenet og soveværelset, og så bytter vi engang
imellem, så der ikke er nogen, der skal være i gangen hele tiden.

Men det er egentlig sjovt at tænke på, at når der kommer fremmede mennesker,
så synes Phizackerley det er *dødhyggelig*, men en fremmed HUND! - den skal
jages væk. Hvorfor skal fremmede mennesker ikke jages væk?

MVH Grit

--
Grit Wessel
Ginkgo Norske Skovkatte

Fra : Nina El Falaki

Dato : 10-02-01 21:46

Mon ikke det er p.g.a. sprogvanskeligheder.

--
Nina El Falaki
Feca somali- & bengalcats