The Crocodile Hunter : The Movie
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 11-06-02 10:51

http://www.apple.com/trailers/mgm/crocodile_hunter/trailer_large.html

Jeg tror dælme at den kommer til at fungere !

Skide sjovt ser det ud, ihvertfald.

Thomas

Fra : Per Kristensen

Dato : 11-06-02 12:19

Det mener du ikke seriøst??

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 11-06-02 12:24

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> skrev i en meddelelse
> Det mener du ikke seriøst??

Jo, naturligvis.

"I'll keep this one for later" *LOL*

Fra : Thïngmand

Dato : 12-06-02 08:31

> Det mener du ikke seriøst??

IMHO syntes jeg nu at det er meget sjovt at de har lavet filmen, som en af
hans udsendelser. Den har det med når 2 film blander sig i hinanden og der
sker usansynlig ting...

Havde de lavet en "Jagten på den forsvundne skat" klon, hvor han var blevet
en amerikansk talende udspekuleret helt, havde det været en looser!

Fra : Rikke & Brian

Dato : 11-06-02 12:24

> http://www.apple.com/trailers/mgm/crocodile_hunter/trailer_large.html
>
> Jeg tror dælme at den kommer til at fungere !

Jeg har nu mine tvivl!!!

> Skide sjovt ser det ud, ihvertfald.

Da jeg så de første udsendelser med Steve, synes jeg de var meget
underholdende, men efterhånden blev jeg meget meget træt af Steve, og synes
faktisk at det der skulle have været interessante natur udsendelser, blev
til docusoap agtige afsnit, der mere handlede om Steve end om dyrerne. Så
måske passer han bedre ind i en film der ser ud til at skulle handle om ham.
Så er spørgsmålet bare om han er sjov at se på i en hel spillefilm

Brian

Fra : Henrik Grønnemark Je~

Dato : 11-06-02 21:46

Jeg syntes hans programmer er gode, men at overføre dem til en film kommer
vist ikke til at gå så godt, hvilket man også kan se på trailerne..

Fra : Erik

Dato : 13-06-02 16:59

Thomas Mouritsen wrote:

> http://www.apple.com/trailers/mgm/crocodile_hunter/trailer_large.html
>
> Jeg tror dælme at den kommer til at fungere !
>
> Skide sjovt ser det ud, ihvertfald.

Jeg har altid været en kæmpe fan af Steve Irwin.
Jeg glæder mig VILDT.
Nogen der ved hvornår den får dansk præmiere (bio og dvd)?

--
Erik

Fra : Robert Eriksen

Dato : 13-06-02 21:24

Erik wrote:

> Jeg har altid været en kæmpe fan af Steve Irwin.
> Jeg glæder mig VILDT.
> Nogen der ved hvornår den får dansk præmiere (bio og dvd)?

20/9 ifølge releaseplan.dk
http://www.releaseplan.dk/releaseplan.php3?id=4918

Jeg ville nu have gættet på den kom direkte på VHS/DVD herhjemme.

/Robert