HA, mine forældre er allllt for nemme :D
Fra : -[ F e r ]-

Dato : 11-06-02 08:03

Hey med jer..

Mit navn er Gixxer, i husker mig måske fra min fars indlæg, hvor han skælder
og smælder lidt, fordi jeg kom til at markere lidt.... i den der bløde ting,
som de ligger og dovner de bedste lege timer om natten væk i.

Det var underligt.. det var da verdens mest naturligeting lige at tisse
lidt, så far og mor kunne kugte mig i sengen også.. altså nu har JEG jo lige
fået en ny lejlighed, og den bløde ting lugtede jo kun af dem.. og det går
jo ikke, i MIN lejlighed

Og så blev far og mor dumme, hvergang jeg markerede lidt, de råbte og tog og
puttede mig ind i toilettet, til de der underlige ting der sætter sig mellem
poterne. De er altså noget underlige....

Og nu tror de sq også de bestemmer!! Jeg blev smidt ned, for fuld musik,
hver gang jeg nærmede mig sengen.. Far tror åbenbart at det er hans bløde
ting, men jeg har forsøgt at vise ham det er min... han har fået mange
flotte streger på armene..

Når men mor og far kommer hjem en dag, og vasker ALT i den bløde dims.. det
tager næsten hele dagen... det e rlidt underligt.. tidligere lugtede det
stadig af min tis, selvom det var vasket men nu lugter det af intet.... og
så hiver fra en lille spray frem, han står og siger noget belærene til mig
om at den var dyr, og havde fandme at virke.. han sprayer så hele
soveværelset er en tåge.. jeg flygter.... det dufter helt vildt af det mor
og far drikker i weekenden og bliver underlige

Det mest underlige er at nu lugter sengen som om jeg har gnubbet min hals
over hele sengen.... jeg kan bare ikke huske jeg har gjort det, men hva....
nu lugter sengen mest af mig, og ikke så meget af de to store tosser, så det
er jo dejligt..

Nu råber far heller ikke mere når jeg går op i den bløde ting... meeeeen jeg
tør kun sove hos mor.... bare fordi jeg satte klørne i fars numse igår
nat... så blev han sur og råbte op.... han er underlig... han lå der og
dovnede den, ville bare lige lege lidt.. så bliver han sur... man kan da
heller ikke holde mennesker mere...

miauw og næse knub fra Gixxer

PS: der er billeder af mig i dk.binaer

Mvh Tommy Fer
Suzuki GSXR250
http://fer.adsl.dk
tommy@fer.com

Fra : Pia

Dato : 11-06-02 08:15

Altså Gixxer, sikken en sart far du har. Du må træne ham lidt, så han ikke
er så følsom overfor kløer. Tillykke med at du ikke drypper mere...

:Pia (jeg kunne ikke finde dit billede, næste gang send et direkte link til
indlægget?)

Fra : -[ F e r ]-

Dato : 11-06-02 08:24

"Pia" <ngspam@ofir.dk> skrev i en meddelelse news:ae47ud$3lc$1@sunsite.dk...
> Altså Gixxer, sikken en sart far du har. Du må træne ham lidt, så han ikke
> er så følsom overfor kløer. Tillykke med at du ikke drypper mere...

Tak tak... ja, han er en kylling, prøver ihærdigt at hærde ham

> :Pia (jeg kunne ikke finde dit billede, næste gang send et direkte link
til
> indlægget?)

hmm, det fatter far ikke, han er ikke bare en kylling, men også lidt dum...
han ævlede noget om at de der direkte links kun virker hvis man har samme
udbyder, eller noget...

meeen kig igen, han var nemlig lidt længe om at poste det :D

Miauw fra Gixxer

Fra : AEK

Dato : 11-06-02 08:33

Hej Gixxer !

Du lyder til at være herlig.
Hvis ikke du får opdraget dine forældre tilfredsstillede - er du altid
velkommen til at flytte ind hos os.
MEN du må ikke tisse i sengen her . Vi har aldrig gjort det - og tør heller
ikke.

Gixxer, kan du ikke få din far og mor til at lægge et billede af dig og din
familie ind på gruppens profil ?
Der er vi , incl. vores moaaaar.

Vil slutte nu, der er jo fodbold.

/ Oscar, Tøsen & Tilde.

Fra : -[ F e r ]-

Dato : 11-06-02 08:42

"AEK" <5678@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> velkommen til at flytte ind hos os.
> MEN du må ikke tisse i sengen her . Vi har aldrig gjort det - og tør

Bangebukse....

> Gixxer, kan du ikke få din far og mor til at lægge et billede af dig og
din
> familie ind på gruppens profil ?
> Der er vi , incl. vores moaaaar.

Nu er vi ozz... far ville ikke havde billede på... endnu.... han er
underlig... men jeg er der. :D

> Vil slutte nu, der er jo fodbold.

og? jeg vil hellere se Motorcykel løb :D

> / Oscar, Tøsen & Tilde.

Gixxer

Fra : Ninett Green

Dato : 11-06-02 09:44

Hej Gixxer, du lyder til at være en rigtig spøjs fætter. Hvis du har brug
for det, kan vi også rigtig mange tricks, der får de gamle til a tlystre, og
vi er 5 til at hjælpe hinanden, så jeg kan love dig, at vi kan et par
småting, du end ikke har drømt om, (endnu *GG*). Nu har vi også lige fået
høns, som vi skal have rettet af, men ved fælles hjælp går det hele.
Kærlige hilsner fra
Sheebah, Misty, Pelle, Chyna og Nat.