Ingen nyhedsgrupper fra Orange
Fra : Tine Müller

Dato : 11-06-02 07:15

Nu er der problemer med ovenstående igen, så jeg har været nødt til at
bruge Google også til at skrive denne meddelelse og det er lidt
irriterende.

Er der nogen som har et forslag til hvordan jeg ellers kan få fat i
nyhedsgrupperne, altså udover at bruge Google?

KH
Tine

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-06-02 07:40

10 Jun 2002 23:15:01 -0700, skrev tinem@email.dk (Tine Müller):

>Er der nogen som har et forslag til hvordan jeg ellers kan få fat i
>nyhedsgrupperne, altså udover at bruge Google?

sunsite.dk har de danske ikke-binære grupper.

news.cis.dfn.de har de fleste ikke-binære grupper.
http://news.cis.dfn.de/index.html

Her skal man først registreres som bruger (gratis).

Hvis du vil have binære er der ingen gratis newsservere, som kan
klare det, blot nogenlunde tilfredsstillende.
Der findes nogen få på news4.euro.net.

Ellers må man gribe til pengepungen (eller bruge en anden
udbyder), hvis man vil have binære grupper..

Fra : Tine Müller

Dato : 11-06-02 16:01

Tak for Jeres forslag. sunsite.dk virker bare.

KH
Tine Müller

e-mail: tinem@email.dk
homepage: http://tine_muller.homepage.dk/

Fra : \(8700\) Brian Mark ~

Dato : 11-06-02 21:08

Jo det gør så -

Skift til sunsite under konti - hent derefter nyhedsgrupper igen.... og vælg
dem du vil ha'... du kan ikke bare skifte server og genbruge dine gamle
abonnementer...

--
Mvh / Best Regards

Brian Mark Madsen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 11-06-02 16:53

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message

> Der findes nogen få på news4.euro.net.

Ja, men jeg mener de kun fører tekst indlæggene i de binaer grupper...

Kan huske det fra fx dk.binaer.. hvor den kun havde tekst indlæg på 1-2 kb

Fra : \(8700\) Brian Mark ~

Dato : 11-06-02 15:25

Hej ..

Samme problem her!!! - skift til:

news.sunsite.dk

Stabil - dog lidt langsommere...

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 12-06-02 09:14

tinem@email.dk (Tine Müller) crashed Echelon writing

> [...]
>
> Er der nogen som har et forslag til hvordan jeg ellers kan få fat i
> nyhedsgrupperne, altså udover at bruge Google?

Hmm nu skriver du én ting i subject og forklarer med problemer, hvad er
problemet egentlig?

Så vidt jeg kan se har Orange stadig en newsserver der svarer på
news.mobilixnet.dk

--
Bjarke Andersen

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 12-06-02 10:52

"Bjarke Andersen" <bjoeg@*spammer*bjoeg.dk> wrote in message

> Så vidt jeg kan se har Orange stadig en newsserver der svarer på
> news.mobilixnet.dk

Korrekt...men prøv at tjekke om der kommet noget feed....

--
Mvh Henrik.