Musik i video
Fra : Nocturno Culto

Dato : 10-06-02 23:34

I en rimelig ny video med Dr. Dre er han på horehus og der spiller de noget
musik...sådan noget de sikkert spiller på Moulin Rouge (ikke filmen). Er der
nogen der ved hvad det er for noget musik ?

--
Nocturno Culto
http://www.jesspar.dk/

Fra : Esther Selig

Dato : 11-06-02 09:48

In article <3d052943$0$57477$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Nocturno
Culto <zodiax@*nospam*jesspar.dk> wrote:

> I en rimelig ny video med Dr. Dre er han på horehus og der spiller de noget
> musik...sådan noget de sikkert spiller på Moulin Rouge (ikke filmen). Er der
> nogen der ved hvad det er for noget musik..

Lyder som "Bad Intentions" som er hevet fra soundtracket til "The Wash"
(ikke en af dre's *allerbedste* plader). Der er også noget Snoop Dog på
soundtracket og noget Bubba Sparxx, hvis jeg ikke husker helt galt.
"Bad Intentions" og "The Wash" er dog et par ok skæringer med
dre-classic touch.

yo.esther

Fra : Nocturno Culto

Dato : 11-06-02 09:58

"Esther Selig" <selig@fjerndettemail.tele.dk> wrote
> [...]
> soundtracket og noget Bubba Sparxx, hvis jeg ikke husker helt galt.
> "Bad Intentions" og "The Wash" er dog et par ok skæringer med

Ok men det var nu horehus musikken jeg tænkte på hvad var for noget :)

--
Nocturno Culto
http://www.jesspar.dk/