Optagefunktion kun i 6310 ??
Fra : Morten Juel

Dato : 10-06-02 23:11

Er der virkelig ingen andre nokia tlf'er der kan bruger som diktafon så som
6310 og i ??

Morten
Golf II GTI til salg for 15000,- på starchild.dk/golf
2 x Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750

Fjern OSTEPOP fra min email hvis du vil skrive til mig

Fra : User #1

Dato : 10-06-02 23:13

"Morten Juel" <mp@mail1.stofanet.OSTEPOPdk> skrev i en meddelelse
> Er der virkelig ingen andre nokia tlf'er der kan bruger som diktafon så
som
> 6310 og i ??

6510 & 8310 har dem begge 2- 6510 er klart at foretrække

Fra : User #1

Dato : 10-06-02 23:36

> av ja 8310 har også.. men kan ikke finde det under 6510 !

Det er første punkt under menuen tilbehør det er en
totalt kanon fon..... drop alt om 8310 den er totalt
ustabil og fyldt med fejl.
Sonofon vil ikke forhandle, den pga. af det store antal
fejl den er kastet på gaden med.......

Fra : Brian Schelde

Dato : 11-06-02 11:21

"User #1" <sprit@sprit.dk> wrote in message
> drop alt om 8310 den er totalt ustabil og fyldt med fejl.
En 8510 og en 6510 er næsten den samme telefon inklusiv softwaren i dem.
Grunden til at 6510'eren kom på markedet et stykke tid efter 8310'eren er
fordi 6510 henvender sig mere til forretningsfolk. Derfor er det vigtigt at
alt er gennemtestet og virker som det skal. Så mon ikke de nyeste af 8310 er
ligeså stabile som 6510?