Browser
stl_s 3840
arlet 2470
browser title
Fra : DonE

Dato : 10-06-02 22:25

Hej NG
Jeg har set at man kan lave/tilføje
noget i sin browser title. F.eks sit navn eller lign.
Så der står : Microsoft Internet Explorer er leveret af xxxxxxx.
Kan man også det i Outlook Express?
Hvis man kan, hvordan så?
Hvis det ikke er den rigtige NG så FUT mig.
/DonE

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-06-02 01:13

Mon, 10 Jun 2002 23:24:32 +0200, skrev "DonE"
<don_e@mail1.stofanet.dk>:

>Så der står : Microsoft Internet Explorer er leveret af xxxxxxx.
>Kan man også det i Outlook Express?
>Hvis man kan, hvordan så?

Du skal rette det i registreringsdatabasen for begge dele, det
nemmeste er at bruge et lille utility til det, men det er
forskelligt for, hvilken Windows du bruger, så oplys lige om det.

Fra : DonE

Dato : 11-06-02 04:49

> [...]
> nemmeste er at bruge et lille utility til det, men det er
> forskelligt for, hvilken Windows du bruger, så oplys lige om det.

ups...det havde jeg lige glemt, sorry!
OS = WinXP Pro DK

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-06-02 06:26

Tue, 11 Jun 2002 05:49:22 +0200, skrev "DonE"
<don_e@mail1.stofanet.dk>:

>ups...det havde jeg lige glemt, sorry!
>OS = WinXP Pro DK

Du kan bruge Tweak XP til det, men den kan tilsyneladende kun
bruges til IE.

Stien til IE i regedit er
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main
og du skal tilføje en ny streng, der hedder
"Window Title"="Hvad der nu skal stå" i Value Data.

Outlook Express (som sjovt nok hedder 5.0 i XP):
HKEY_CURRENT_USER\Identities\{7ACD9D83-6B6A-4EC1-9CB5-F1657A0DE57F}\Software\Microsoft\Outlook
Express\5.0
tilføje en ny streng, der hedder
"WindowTitle"="Hvad der nu skal stå" i Value Data.

Og nu kommer det, der drillede mig.
I IE Window Title, men i OE WindowTitle uden mellemrum.

Se evt.
<http://home13.inet.tele.dk/smedpark/images/ie.gif>
<http://home13.inet.tele.dk/smedpark/images/oe.gif>

Fra : DonE

Dato : 11-06-02 09:46

En stor tak til Knud.
Kan evt. ses i news:dk.binaer under 'Browser title'
Tak Knud
/DonE

Fra : DonE

Dato : 11-06-02 12:45

OS = WinXP Pro DK

Knud, kan jeg lave min 'start knap' om på samme måde?
Det er lidt OT, det ved jeg godt.
/DonE

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-06-02 16:46

Tue, 11 Jun 2002 13:44:42 +0200, skrev "DonE"
<don_e@mail1.stofanet.dk>:

>Knud, kan jeg lave min 'start knap' om på samme måde?

Her vil jeg springe over, hvor gærdet er lavest.

Brug http://homepage1.nifty.com/kazubon/tclock/.

Fra : DonE

Dato : 11-06-02 17:34

> Her vil jeg springe over, hvor gærdet er lavest.
>
> Brug http://homepage1.nifty.com/kazubon/tclock/.

hæhæ! Det forstår jeg ikk meget af!
Men vi må jo bare prøve!

/DonE

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-06-02 19:24

Tue, 11 Jun 2002 18:34:26 +0200, skrev "DonE"
<don_e@mail1.stofanet.dk>:

> hæhæ! Det forstår jeg ikk meget af!
>Men vi må jo bare prøve!

Det er et program, som du skal installere, hvor du kan lave
forskellige ændringer, bl.a. på uret og startknappen.