Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nu er det blevet besluttet
Fra : Jacob Olsen

Dato : 10-06-02 22:00

Efter idag at have gået rundt til forskellige butikker og set de forskellige
kameraer LIVE, så blev vinderen hermed Canon Ixus v2. Helt tilbage i
begyndelsen for nogle MDR siden da jeg tænkte på at anskaffe mig et digital
kamera, så satte jeg max 2000,- af. Ville bare have et eller andet. Så
kiggede jeg på nettet, og læse news groups for at finde det rigtige.
Efterhånden er man blevet mere kræsen, og man vil gerne have det skal kunne
noget ekstra. Så blev det til et A40, men efter at have set det LIVE idag,
har jeg fundet ud af, at det er for stort. Mit største behov er at det er så
lille som muligt, det skal simpelthen kunne stoppes ned i et par cowboy
bukser, og lige fiske det op igen når man skal tage et billede. Jeg har ikke
behov for udprint. Så selv om det er dobbelt så dyrt som det jeg først
afsatte til det, så tror jeg, at jeg bliver glad for det i den lange ende.!!

Nu vil jeg så bestille det, og jeg siger tak for al den hjælp der har været
her på news gruppen.

/Jacob