Spoiler advarsler
Fra : Tenzel Kim

Dato : 10-06-02 21:13

Efter at ha set hvor mange der har besvaret og brokket sig over Lakken's
indlæg om the Others uden selv at fjerne det der blev spoilet syntes jeg
måske lige det ville være en god ide lige at opfordre alle til at huske
at selv fjerne spoileren når de besvarer et indlæg eller også ændre
titlen så man ved at der stadig er en spoiler.

Bare lige et godt råd.

Tenz.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 11-06-02 16:08

> Bare lige et godt råd.

Rigtig godt. Og det er også en god idé at ændre emnelinien,
når diskussionen tager en anden drejning. Martin M gjorde
det fx i tråden om Silence of The Lambs, der blev til noget
om Aliens.

Jeg husker det i øvrigt sjældent selv, men vil da prøve at
være mere opmærksom på det.

Selvom jeg mener spoiler-advarslerne kan være lige hysteriske nok,
er ham Lakken lidt af en tabernar.

Mark
Er du film buff? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Martin M.

Dato : 11-06-02 16:39

Mark Thomas Gazel wrote:

> Rigtig godt. Og det er også en god idé at ændre emnelinien,
> når diskussionen tager en anden drejning. Martin M gjorde
> det fx i tråden om Silence of The Lambs, der blev til noget
> om Aliens.

Ja, jeg glemte det desværre...

> Jeg husker det i øvrigt sjældent selv, men vil da prøve at
> være mere opmærksom på det.

Også her!

> Selvom jeg mener spoiler-advarslerne kan være lige hysteriske nok,
> er ham Lakken lidt af en tabernar.

Helt enig.

En rigtig narrehat med sygelig mangel på opdragelse (havde ikke set The
Others).

--
Mvh. Martin Møller
"Gozer the Gozerian: good evening. As a duly designated representative of

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 11-06-02 17:04

> Ja, jeg glemte det desværre...

Nåja, du glemte det og det var -V- der huskede det.
Det går rigtig godt for os, hehe.

> Også her!

> Helt enig.
>
> En rigtig narrehat med sygelig mangel på opdragelse (havde ikke set The
> Others).

En idiot. De plejer ellers at skrive fra kandu.dk eller mailgate.org.
Jeg *hader* de to webtjenester.

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 11-06-02 17:47

Mark Thomas Gazel skrev:

> Jeg *hader* de to webtjenester.

Også jeg. Giv dem et kollektivt *plonk*. Det kan din nyhedslæser klare.

--
Mvh. Peter
"Rumours of my assimilation have been greatly exagerrated."

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 11-06-02 17:51

> Også jeg. Giv dem et kollektivt *plonk*. Det kan din nyhedslæser klare.

Har overvejet det, har overvejet det.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 11-06-02 21:33

> Også jeg. Giv dem et kollektivt *plonk*. Det kan din nyhedslæser klare.

Ka' du lige beskrive hvordan. Lige den meddelelsesregel kan
jeg ikke greje.

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 11-06-02 21:54

Mark Thomas Gazel skrev:

> Ka' du lige beskrive hvordan. Lige den meddelelsesregel kan
> jeg ikke greje.

Jeg har nu ikke selv plonket dem, for 10 % af indlæggene fra Kandu.dk er
i orden. Men ellers skulle det være nemt at lave en regel, der sletter
alle indlæg "hvor emnelinjen Fra indeholder personer" og så skrive
"kandu.dk" ind.

Med Mailgate er det straks værre - her får brugerne vist ikke tildelt en
@mailgate.org-adresse. Men det ved de sikkert meget mere om i
mail+news-gruppen.

--
Mvh. Peter
"Fall is my favorite season in Los Angeles, watching the birds change