MS Windows
briani 27239
Win XP Brænding??
Fra : Hans

Dato : 10-06-02 20:32

Jeg har fra en tidligere installation af Win XP kunne brænde cd'er. Nu vil
den dog ikke virke, hvad gør jeg galt???

Fra : Søren Blom

Dato : 11-06-02 00:18

"Hans" <hans@nomails.com> skrev
>hvad gør jeg galt???

Først og fremmest giver for få oplysninger til at vi kan hjælpe dig.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Jesper Brock

Dato : 11-06-02 08:05

"Hans" <hans@nomails.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har fra en tidligere installation af Win XP kunne brænde cd'er. Nu vil
> den dog ikke virke, hvad gør jeg galt???

Har du opdateret din WIN XP via Windows update?

Der er nemlig en fejl i Win XP, som gør at den ikke kan brænde CD'er, men
der ligger en opdatering hos MicroSoft, som løser problemet.

--
/Jesper
Flashlight-Gruppen.dk

Gud sagde: lad der blive lys... og det blev der.
For heldigvis havde vi været der dagen før og lagt kabler ud...