Hvad vil i anbefale af pc spil a la deus e~
Fra : david

Dato : 10-06-02 20:22

se emne

Man skal selvfølgelig havde spillet DX før, for at kunne svare.
-
david

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 10-06-02 20:29

david skrev:

> se emne

Derfor kan du vel godt skrive det i brødteksten?

Jeg elskede Deus Ex, og jeg elsker Max Payne. Men det kan jeg forestille
mig, at du allerede har spillet ...

--
Mvh. Peter
"I'm not normally a religious man, but if you're up there, save me,

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 11-06-02 08:25

Peter Bjerre Rosa wrote:

> Jeg elskede Deus Ex, og jeg elsker Max Payne. Men det kan jeg forestille
> mig, at du allerede har spillet ...

Er Max Payne ikke lidt linært i sammenligning og så er det jo third
person(desværre)?

I mine øjne er der ikke rigtigt noget som Deus Ex, man kan dog læse det nye
Edge og glæde sig til 2'eren, så jeg vil i stedet pege et par andre af mine
favorit single player FPS spil.

No One Lives Forever - Meget stilet med fed humor og varierende missioner.
Project IGI - Miltær shooter med store baner og mange gode ideer.
Unreal - Meget stemningsfuldt og i mine øjne bedre end fx. Half Life.

Mvh

Bruno

Fra : Herold

Dato : 10-06-02 20:28

> Man skal selvfølgelig havde spillet DX før, for at kunne svare.

System Shock 2 - Samme stil, bare mere uhyggeligt.

Fra : Frost

Dato : 10-06-02 21:39

"Herold" <JacobNOSPAMPLZTHNKS@boomtown.net> wrote in message

> System Shock 2 - Samme stil, bare mere uhyggeligt.

Vil også helt klart anbefale SS2. RPG elementer er meget mere fremtrædende,
og historien og stemningen er noget af det mest veludførte jeg kan huske.
Personligt mener jeg det overgår Deus Ex.

Fra : Michael Petersen

Dato : 11-06-02 09:00

"david" <daan@mail.dk> skrev i

> se emne
>
> Man skal selvfølgelig havde spillet DX før, for at kunne svare.
> -
> david

hvad med Thief spillene (der er vist 2)

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my harddrive?