SIms gemte spil??
Fra : P.Sørensen

Dato : 10-06-02 20:13

Hvem kan sige mig, præcis hvilke filer i Sims man skal gemme, for at kunne
genetablere tidligere spil, efter formattering??
Preben

--
Windows XP home DA, 1400 mhz AMD, 512 mb ram, 70 GB HD.

Fra : Svend Emil

Dato : 11-06-02 08:28

Ved mig lå de i mappen under Dokumeter -> Savegames.
Der er dine familier og gemninger.

Håber det er rigtigt, så du kan spille videre på et senere tidspunkt!
--

--- Svend Emil (o: ---

Fra : P.Sørensen

Dato : 11-06-02 12:16

Hm, det bibliotek findes ikke hos mig???
Preben

Fra : Simon Kamber

Dato : 13-06-02 22:40

On Mon, 10 Jun 2002 21:12:57 +0200, "P.Sørensen" <psi@vestnet.dk>
wrote:

>Hvem kan sige mig, præcis hvilke filer i Sims man skal gemme, for at kunne
>genetablere tidligere spil, efter formattering??
Mener der er en mappe der hedder noget med personat settings eller
sådan noget.
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen