vedr. musik
Fra : lasse Dahl Andersen

Dato : 10-06-02 20:23

Hejsa,
jeg vil høre om I kan hjælpe. I forbindelse med en medieopgave omkring
programmet sådan er mænd, skal jeg bruge titelnummeret dertil. Det er et
nummer af danske Lonnie Devantier og nummeret hedder "sådan er mænd" - det
er fra 80´erne.

Håber I kan hjælpe.

Mvh
Lasse Dahl Andersen
Dansk/IT-Vest, Multimedier
AUC

Fra : Uffe Holst

Dato : 10-06-02 21:57

In an article of 10 Jun 2002 lasse Dahl Andersen wrote:

> [...]
> nummer af danske Lonnie Devantier og nummeret hedder "sådan er mænd" - det

Pudsigt. Der var faktisk tidligere i dag en, der spurgte om netop det samme
nummer. På at kig tilbage og find tråd og se svaret der.

--
Uffe Holst

Fra : Ole Damgaard

Dato : 12-06-02 09:36

"lasse Dahl Andersen" <l2sa@da.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> nummer af danske Lonnie Devantier og nummeret hedder "sådan er mænd" - det

Kære Lasse.
Den findes på Lonnies LP fra 1990 "Nu`det min tur"
som osse er genudgivet som CD:
plmrk.: CB Artists CD 20911

mvh ole

Fra : Mikkel Breiler

Dato : 28-08-02 01:09

"Ole Damgaard" <odg@dr.dk> wrote:

>"lasse Dahl Andersen" <l2sa@da.com> skrev i en meddelelse

>Kære Lasse.
>Den findes på Lonnies LP fra 1990 "Nu`det min tur"
> [...]
Dansk Medisamling burde kunne hjælpe hvis der er tale om en
journalistisk forespørgsel.

-breiler