MS Windows
briani 27239
Keyboard problem ved WinXP og Spil
Fra : Rasmus Ellerbæk

Dato : 10-06-02 19:58

Hej

Har andre oplevet følgende problem? Og evt. løst det?
I spil som CounterStrike og GTA3 sidder mine taster "fast". Altså ikke rent
fysisk men computeren opfører sig som om man holder en tast i bund.
Det viser sig sporadisk ved at jeg trykker fx. d, hvorefter man går til
siden, men efter at jeg slipper knappen bliver man ved med at gå til siden,
dette bliver ved indtil jeg trykker d igen.
Det sker ikke i Windows generelt, men kun i spil.

Jeg har wireless tastatur (PS2) og kan se når keyboardet sender info, det
sender ikke info mens dette sker. Og ja, jeg har forsøgt med forskellige
drivere, intet virker.
Der er ingen af de såkaldte accessibility options aktiveret

Mvh
Rasmus

Fra : ZipZap

Dato : 10-06-02 20:03

> Har andre oplevet følgende problem? Og evt. løst det?

Hvis du har installeret WindowsXP PowerToy's så afinstaller det, så er dit
problem løst.

Fra : Rasmus Ellerbæk

Dato : 10-06-02 20:40

"ZipZap" <ZipZap_NoSpam_@c.dk> wrote in message

> Hvis du har installeret WindowsXP PowerToy's så afinstaller det, så er dit
> problem løst.

Jeg har ikke installeret PowerToys.

mvh
Rasmus

Fra : Ole C

Dato : 11-06-02 10:00

"Rasmus Ellerbæk" <REllerbaek@image.dk> skrev i en meddelelse

>.....Det sker ikke i Windows generelt, men kun i spil.....

Mon ikke du trods alt betjener tasterne lidt mere hårdhændet i kampens
(spillets) hede?
Har haft det samme problem - og et nyt tastatur til 100 kroner klarede
problemet.......

vh
Ole C

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 11-06-02 21:21

"Ole C" <olec@fjerndettetdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> (spillets) hede?
> Har haft det samme problem - og et nyt tastatur til 100 kroner klarede

Jeg har samme prob.. Aner faktisk ikke hvad det er..

Nogle der har en løsning..?

Vh. Henrik..

Fra : Rasmus Ellerbæk

Dato : 12-06-02 18:49

> Nogle der har en løsning..?

Jeg opdaterede min BIOS og så forsvandt problemet gradvist. Jeg oplever det
stadigt, men meget sjældent. Meget mystisk problem...

mvh
Rasmus