msn messenger 3.0 filetransfer
Fra : Ulrik Mailand

Dato : 10-06-02 20:00

Hej.

Er der nogen der har haft success med filetransfer i messenger 3.0.

Jeg får at vide at der er blocked for det og er i gang med at fejlsøge om
det er min os x opsætning eller min router.

Men det virker på min PC så routeren burde ikke være fejlkilden.

Nogen der har nogle gode ideer ???

Ulrik

Fra : David Blangstrup

Dato : 10-06-02 20:28

On 10.6.2002 20:59, in article B92AC3CF.43DD%ulrik@mailand.dk, "Ulrik
Mailand" <ulrik@mailand.dk> wrote:

> [...]
> det er min os x opsætning eller min router.
>
> Men det virker på min PC så routeren burde ikke være fejlkilden.

MSN Messenger kan vist ikke sende gennem en NAD (?) router. Min søn
fortæller mig, at det står på microsucks hjemmeside.

--
David Blangstrup,
Allerød, Danmark

Fra : David Blangstrup

Dato : 10-06-02 20:47

On 10.6.2002 21:28, in article B92ACA61.1DC6A%david@blangstrup.dk, "David
Blangstrup" <david@blangstrup.dk> wrote:

> MSN Messenger kan vist ikke sende gennem en NAD (?) router. Min søn
> fortæller mig, at det står på microsucks hjemmeside.

Øh, NATŠ her kommer citatetŠ om windows messenger:

Deling af Internetadresse via ICS/NAT

* På nuværende tidspunkt fungerer specielle funktioner i MSN Messenger,
herunder direkte samtaler og filoverførsel, muligvis ikke i forbindelse med
programmer til deling af Internetadresse og hardware (betegnes ofte som
NAT-enheder). Grundlæggende funktioner, såsom logon, udveksling af
onlinemeddelelser og kontrol af e-mail burde ikke blive påvirket.

Findes på http://messenger.msn.dk/support/knownissues.asp?client=1

--
David Blangstrup,
Allerød, Danmark