Nokia 3510 er landet
Fra : Ally

Dato : 10-06-02 19:40

Til orientering så er subj. landet i butikkerne, endelig!!! TeleDanmarks
butikker har fået dem i dag, enkelte måske i fredags.

Jeg kunne kun få en i blå, da de andre farver ikke var kommet. Men uanset
hvad, så virker den som en fed telefon, hvis man som jeg ikke har brug de
ting, 6000- eller 8000-serien tilbyder. Jeg har kun fået rodet med min i
nogle timer, men den virker hurtig i menuer, langt hurtigere end min gamle
7110'er. Tastaturet minder en del om 3310'eren, sådan som jeg husker det,
d.v.s. et fedt sms-tastatur der er nemt at ramme.

De venligste hilsener

Ally
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 10-06-02 21:07

"Ally" <quincy_md@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> 7110'er. Tastaturet minder en del om 3310'eren, sådan som jeg husker det,
> d.v.s. et fedt sms-tastatur der er nemt at ramme.

Den ser spennende ut, men ikke akkurat noen revolusjon. Tror uansett den
kommer til å selge meget godt.

Manual kan lastes ned på http://www.nokia.com/phones/usersguide/
Velg 2510 og språk. Man skal ha Acrobat Reader installert. Så kan man lese
om den i fred og ro før man evt. kjøper.

Er det forresten noen som vet om hjemmesider der den er testet?

Mvh

Thorolv Valentinsen

Fra : Ally

Dato : 11-06-02 12:55

> Den ser spennende ut, men ikke akkurat noen revolusjon. Tror uansett den
> kommer til å selge meget godt.

Helt enig... den er ingen revolution, og det lægger Nokia vist heller ikke
op til. Men den er et interessant bekendtskab, fordi den kombinerer nogle
egenskaber for første gang: GPRS, WAP, MIDI, MMS osv. i en entrylevel
telefon.

> Manual kan lastes ned på http://www.nokia.com/phones/usersguide/
> Velg 2510 og språk. Man skal ha Acrobat Reader installert. Så kan man lese
> om den i fred og ro før man evt. kjøper.

Genial idé! Det plejer jeg også at gøre i det omfang, manualerne ligger
tilgængelige.

> Er det forresten noen som vet om hjemmesider der den er testet?

Den eneste, jeg umiddelbart har kunnet finde, er:

http://asia.cnet.com/reviews/handphones/0,39001713,39002203p,00.htm

Men der er ingen officiel anmeldelse, kun 4 brugere, der har skrevet deres
kommentarer.

De venligste hilsener

Ally
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : **TRADS**

Dato : 10-06-02 21:36

Her er der en meeeeeeget lang beskrivelse.
http://www.mobilkompagniet.dk/default.asp?Action=Details&Item=1657